úterý 16. srpna 2022

Okénko do kuchyně 384.

Polívku si dnes dáme kuřecí s písmenky.
Dále si dáme rajskou omáčku s masovými kuličkami a knedlíky.
Večer jsme si s návštěvou opekli buřty ...
Ke kávě jsme měli jogurtový koláč s posledních malých ryngliček
Děkuju za návštěvu mého úterního okénka
a přeju klidný a pohodový den.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

8 komentářů:

  1. Tak dnes jsi se skoro trefila do našeho jídelníčku.Polévku(hustou zelňačku)budeme mít jako hlavní jídlo.
    Rajskou nejím,ale když v ní uvařím plněné papriky,tak to máme rádi všichni.Vařila jsem to v sobotu. Jogurtový koláč (ale s trnkami) budu péct dnes.
    Pá a přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zelňačku dělám jenom v zimě. Celkem v létě moc polívky nedělám, jenom když jsou tu vnoučata a to mi vždycky vystačí na blog do článku🥰

      Vymazat
  2. Rajskou už jsem docela dlouho nevařila, ale máme ji rádi . A opečeného buřtíka si určitě taky občas dáme.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, rajskou mám moc ráda, ale jím ji s těstovinami🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško, krásně jsi mám to naservirovala.Dnes mě trápí střevní potíže tak jen koukám.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, ono není divu v tom vedru, tak ať je ti zase brzy dobře. Já mám naštěstí kačení žaludek, jak se u nás říká a takové problémy nemívám 🥰

      Vymazat
  4. Libuško, dneska jsem si právě říkala, že jsme dlouho neměli rajskou omáčku a že jí udělám. Nejvíc mě stejně vždycky chutnala u mamky a k tomu plněné papriky s mletým masem, mňam. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, plněné papriky mám raději, jak kuličky, ale když tu mám vnuky, ti tu papriku nechají. V paprikách mám ráda v tom mletém mase ještě rýži🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.