čtvrtek 6. října 2022

Včera ...

... bylo hezký po dlouhé době den i noc bez deště.
Obrala jsem pár jablíček na které jsem dosáhla ze země.
Ty nahoře, nechám Pepanovi.
Přesadila jsem Čínský oves, už ho byl plný květináč.
Teď jsem ho měla v pergole. 
Opět měl další květ, už pátý, nečekala jsem, až odkvete. 
Nasadila jsem jenom tři, 
ostatní jsem vyhodila, nebyly už pěkné.
Konečně jsem vysadila truhlík ke vchodu,
ještě jsem ho tam nedala, pořád pod stříškou kvetou muškáty.
Opět jsem pokračovala ve stříháni odkvetlých kytek.
Docela jsem s tím pohla a zítra budu pokračovat.
Najedla jsem se jahod, kupodivu jsou sladké, ale je tam hodně shnilých.
U nás u potoka na druhé straně, jsou vysoké stromy, 
potok je hluboký hodně přes dva metry a dokonce v něm už i zase teče voda.
Na zahradě za potokem zářily ve sluníčku barevné keře.
Pohodový čtvrtek
a děkuju, že jste k nám zašli a pobyli.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

10 komentářů:

  1. Jsem moc ráda,že je pár pěkných dní.Moje muškáty pořád kvetou,ale už jsem je nechala na parapetu balkonu.
    Přeji další krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zatím mráz nehlásí, takže mám ještě pod stříškou taky jeden truhlík s muškátama a daří se jim🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, předělala jsem dvě skalky,byly přerostlé a chystala a jsem se na to už dlouhou další skalky jen ostříhán to už půjde rychle hlavně,aby vydrželo počasí.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, zatím nám počasí přeje, doufám, že to vydrží a když zaprší, tak rozumně🥰

      Vymazat
  3. Je hezky a já na zahradě nepracuji, jsem doma a snažím se vyhnat neduh z mého těla.
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky mě to před pár týdny postihlo, ale naštěstí pršelo a netáhlo mě to ven. Uzdravuj se, ať si brzy zase v pořádku🥰

      Vymazat
  4. Jahůdky v říjnu z vlastní zahrádky, to je přímo skvělé. Měj se hezky, zdravím 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, v červnu jsem tolik jahod neměla jak v říjnu, pořád kvetou, škoda, že nedozrají🥰

      Vymazat
  5. Však bylo deště dost a dost. i tak se hned po dešti nedalo sekat a dlouho ani vlézt do záhonů. A když jsem sekala, hustou a vysokou trávu, namohla jsem si záda. Už aby zahrada zapadla sněhem. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, tam kde slunko nedosvítí je pořád mokrá tráva. Tentokrát to sekl Pepan a stěžoval si mi jak to špatně šlo, jako kdybych to nevěděla, dělávala jsem to jenom já, on vždycky posekl jenom rovinky kolem bazénu🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.