středa 5. října 2022

Že by ...

... letos opravdu ještě bylo pár dní Babí léto?
Dočetla jsem se, 
že od začátku října se část babího léta nazývá Tereziánské léto.
Do kvetení se dal Lupinus i Stračka.
Rozkvetla moje nejmilejší podzimní Astra.
I ostatní belgické Astry kvetou.
Jonášek hlídá Chryzantémy.
Mám je už třetí rok a drží se, teda ne všechny.
Bílá a žlutá mi odešly. 
Ale i to je úspěch, jindy mi nepřežila zimu ani jedna. 
Neděle byla aprílová, sluníčko střídala pořádná sprška a tak dokola.
Včera ráno lilo, odpoledne bylo i sluníčko, pokud se vyškrábalo z mraků.
Uvidíme, co nám další dny přinesou za počasí, ale pršet by už nemuselo.
Děkuju, že jste se přišli podívat
a přeju klidný a pohodový den.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

16 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, ještě ti to krásně kvete U nás včera bylo babí léto a vypadá, že bude i dneska.Prace na zahradě jde sama něco jsem presadila,co bylo už hodně rozrostly vykopala plejt se nedalo ještě je to moc mokrý.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, to se to pracuje venku za krásného počasí, co?🥰

      Vymazat
  2. Pořád tě kytičky hladí po srdíčku.Moc pěkně ti děkují za péči.
    Tady jsou 3°C a mlha.Ale včera bylo opravdu pěkně.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to potěšení, jak se mi zahrádka odvděčuje🥰

      Vymazat
  3. U nás jsou teď moc hezké dny, kéž by jich ještě bylo víc... Libuško, měj se dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, vypadá to že bude ještě hezky, jsem za to moc ráda🥰

      Vymazat
  4. Ještě se teplejší podzim drží a na tvých obrázcích je to vidět. Tolik barev, květinám se u vás daří. Užijte si ještě nějaké babí léto a zase se těším na další kvetoucí krásky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, taky si užívej krásné počasí i s Terezkou🥰

      Vymazat
  5. No já doufám, že bude hezky hlavně o víkendu, jedu na výlet do Polska tak by se to šiklo ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ať ti počasí přeje a výlet si užiješ🥰

      Vymazat
  6. Jo, a ty tvoje chryzantémy jsou parádní, já nevím proč mě nevydrží žádné na záhonu víc jak dvě sezóny. Všem okolo po zahradách kvetou jen mě prostě hned zajdou. A já je tak miluju!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, kupovala jsem je každý rok a vždycky mi zašly. Pak jsem si řekla že naposled a dost. Ony to asi slyšely a většina jich zůstala až do jara. Ale začala jsem je přisypávat kompostem a přikrývat na zimu chvojím🥰

      Vymazat
  7. U nás to taky vypadá,že by se mohla předpověď počasí vyplnit a nějaký ten den babího léta by mohlo přijit. Jestli si je užiju, zatím nevím. Něco na mne skočilo a tak frkám, smrkám, skřehotám .
    Já jsem někdy kdysi četla, že chryzantémy by se měly po druhém roce přesadit na jiné místo. Jestli to funguje těžko říci.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to bych vyzkoušela, jednu mám jinde než ostatní, tak bych ji přesadila, ale asi až na jaře 🥰

      Vymazat
  8. Máš chryzantémy v mnoha barvách. Mně poctivě roste a kvete jen prastará po mamince, o kterou se celý rok nikdo nestará, je těsně u chaty a když si nějakou koupím, tak dělá parádu akorát ten rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, to je poprvé, co se mi drží už třetí rok, taky mi do jara nikdy nevydržely. Ale že by se rozrůstaly, to ani náhodou. Taky mám jednu starou, takovou obyčejnou, je ji už velký trs a drží se bez jakékoliv péče🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.