úterý 31. ledna 2023

Okénko do kuchyně 408.

Dnes si uděláme česnečku s vajíčkem a kuličkami, 
tu míváme v zimě často.
Dále si uvaříme guláš a k němu knedlík.
Když jsme o víkendu sami, dělám koláč jenom malý.
Jogurtový s tvarohem a borůvkami z mrazáku.
Malý koláč a malé kafe.
Pohodový poslední lednový den
a děkuju všem, co se přišli podívat do mého okénka.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

10 komentářů:

  1. Ahoj Libuško,zas samé dobroty, nevěděla jsem jakou budem mít polívku a bude česnečka.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet v zimě dělávám česnečku docela často, je třeba česnekem zničit bacily🥰

      Vymazat
  2. Nejsem ještě po snídani a teď se mi chuťově buňky rozjely.Ty kuličky do polévek používám hodně.
    Včera jsme dojídali segedin a zbyly knedlíky,tak asi budou s vajíčkem.Já pekla 10 buchet,když jsme sami nakoupila jsem si malé formy.Mladí všichni sportují a sladké omezují,tak bych to neměla,kde udat,Velký pekáč buchet bychom nesnědli.
    Libuško,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrůtky.
    Přeji klidný den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Česnečka je zdravá a česnek má antibakteriální účinky, tak že super, guláš jsme také měli minulý týden a koláč je úžasný.hned bych si kousek dala. Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, mám česnek ráda a v zimě je dobré ho dávat do jídla víc, než během roku🥰

      Vymazat
  5. Hned bych si od všeho nabídla.
    Pěkný den!
    U nás drobně chumelí.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani u nás včera krásně chumelilo, ale změnilo se to v déšť🥰

      Vymazat
  6. Libuško, to je mňamek... Já jsem dnes vařila pórkovou polévku a kuře na paprice s rýží. Zítra nevím, možná bramborák. Ahoj, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.