neděle 26. února 2023

😺Ospalý Kožuškov😺

Venku je zima a to se Kožuškům zase moc ven nechce.
Bětušce to stačilo včera a to bylo ještě tepleji než dnes.
Nahřívá si břušek na radiátoru.
Ogaři kočičí už venku na okně pěkně brblali, 
že jsem pro ně hned nešla, hlavně Cvalíček.
"Chudáčci" už jim byla zima.
Už jsou v teple v kuchyni na svém křesle, tam tráví nejvíc času.
Cvalíček mě sprdnul, že je zase fotím.
To už na okně zase čeká zmrzlá Brunda, tak honem ji musím otevřít.
Cérky kočičí se moc navzájem nemusí,
 ale jak je jim zima, snesou se i na jednom radiátoru.
"Brundo, fuj ty si pustila zlého ducha!"
Pěknou neděli přejeme.
Děkujeme, že jste se zastavili u nás v Kožuškově.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

7 komentářů:

  1. Zdravím do Kožuškova. V teplíčku je to vždy nejlepší. Tak já v něm ještě jsem. ,🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško,tyhle fotografie mám tak ráda.Dýchá z nich klid a pohoda.Modřinka už také vylezla ze svého pelíšku v ložnici a uvelebila se v křesle v mém pokoji.Většinou dospává taky u radiátoru.
    U nás je bílo a mrzne.Však je pořád zima.
    Mějte se tam u vás všichni moc hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Zima se nám vrátila.Já jsem se tak těšila na jaro a on přišel mráz.Kožušci,máte recht...doma je nejlíp ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  4. U vás je nejen v neděli pohoda, o kožušky pečujete a dáváte nám pohodu s klidovým režimem vašich kožušků. To je tak příjemné, proto sem ráda chodím. Pohlaďte je za mě, zaslouží si to. A tobě ať co nejvíc chutná zasloužená ranní kávička ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky krásné vtipné nedělní pobavení.
    KLidnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško Kožušci se už určitě nemůžou dočkat jara, až budou moct jít do zahrady. Dneska to na jaro teda vůbec nevypadalo, foukal studený vítr a dokonce padal sníh. Vůbec se mi nechce ven, ale musím do práce. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  7. My všichni z Kožuškova moc děkujeme za milé komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.