pondělí 27. února 2023

😊Pro lepší náladu😊

Včera jsem si koupil deštník 
a hned jsem ho potřeboval.
Zítra si koupím kondomy.
Držte mi palce!
😊
Dneska si děti neumí hrát,
samý počítače, chytrý telefony.
To já, když byl malý, 
vzal jsem luk, kámoš jabko ...
Dnes by mu bylo 60!
😊
"Tati, ty si jedl ještě v noci jitrnici?"
"Ne, proč?"
"Že na tvém nočním stolku leží střívko.
😊
Nemám rád lidi, kteří si furt ztěžují na výši poplatku.
Dvacka za parkování za půjčení pantoflí 
nebo 30kč za kafe se jim zdá moc.
Když se vám to nelíbí, tak k nám domů na návštěvu nechoďte.

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

6 komentářů:

  1. To jsem potřebovala ☺
    Přeji krásný den(tady je -7°C☻)

    OdpovědětVymazat
  2. Pondělí u tebe miluju a hned je mi líp. Díky a přeji pěkný den :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Libby, pondělní vtipy jsou vždycky dobré, ale tentokrát jsou naprosto skvělé všechny 😂😁😂

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.