čtvrtek 27. dubna 2023

🌺Ještě k víkendu ...🌺

Narcisy, jak ucítily teplo začaly rozkvétat závratnou rychlostí.
Některým se nelíbilo v houfu, tak se trhly a kvetou si osamoceně.
Jedna se odstěhovala hodně daleko, dokonce až do dvorka mezi kapradiny.
Bětuška se přišla pokochat ...
Jonášek si pro změnu hraje na schovku.
Jasně, jak se schová hlava, už ho nikdo nevidí.
To se vidí málo, aby se Brunda procházela po zahradě.
Většinou ve dne spí doma a když už jde ven, tak utíká směrem MŠ.
O víkendu si zahrádku pěkně prošla.
Cvalíček se držel v chládku 
do černého kožušku se mu opíralo sluníčko.
Rozkvetly modré Ifejony jednokvěté.
Rozkvétají první tulipány.
Nejdříve jsme měli zahradu bílou od Sněženek,
teď ji máme žlutou, pro změnu, od Orseje.
Když jsem na netu hledala název kytky našla jsem zahradnictví, 
kde ji prodávají za 69kč. 
Nám tu vyrostla sama a v tak velkém množství po celé zahradě,
 že kdybych ji vyryla a prodávala, přišla bych si na pěkné peníze.
Otázka je, jestli by ji někdo za ty prachy koupil.
Príma čtvrteční den 
a děkuju, že jste se u nás zastavili a pobyli.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

4 komentáře:

  1. Krásná ranní procházka po tvé zahradě.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné Libuško. Kéž už by bylo konečně teplo. Já se těším, až budu moci v klidu na zahradě dělat dokončovací úpravy elektriky a pak oprava všech obrubníků, trávníků a dokoupení všelijakých kytiček. Já jsem nyní o víkendu ani neměla čas na focení. Zdravím i kočičky.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné jarní fotečky,kéž by už bylo teplo,přeji pěkné dny..

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za komentáře, vždycky mě potěší🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.