pátek 28. dubna 2023

🌺Dvě radosti za jeden den🌺

Před pár lety jsem chodila na blog k Lucii, 
která žila s přítelem v Anglii.
Po nějaké době se vrátila zpět na Moravu, 
blog.cz zrušili a na Lucku jsem zapomněla,
až jednou jsem na ní narazila FB. 
Má malého chlapečka a při mateřské si přivydělává,
vyrábí pěkné věci. 
🌺
Pár fotek jsem si půjčila od ní z FB. Najdete ji tam pod jménem Hoodie.
Tam si taky můžete její výrobky objednat.
Lucka je moc šikovná, 
objednala jsem si u ní dvě Andělky pro kamarádky z bývalé práce, 
scházíme se jednou za rok vždycky postupně u jedné z nás.
V Zásilkovně jsem si vyzvedla krabičku krásně převázanou mašličkou.
Ano, nálepka na krabičce je pravdivá, 
úsměv mi obsah krabičky opravdu vyvolal. 
Uvnitř byla milá vizitka.
Je vidět, že obsah balíčku byl s láskou nejen vyrobený, 
ale i s láskou zabalený.
Andělky uvnitř mě moc potěšily a předčily mé očekávání.
Určitě to nebyla poslední věc, kterou jsem si od Lucky objednala.
🌺🌺🌺
Druhá moje radost byla, když jsem mezi dveřmi verandy našla bílou krabici 
s moji adresou a odesílatelem Turistické informační centrum Rožnov pod Radhoštěm.
Později jsem zjistila, že máme ve zvonku vybitou baterii, 
takže jsem neslyšela, že někdo zvoní. 
Vrtalo mi hlavou, co v balíčku asi je. 
Pak mi napadlo, že asi před měsícem 
se nám objevil ve schránce Speciál magazín Náš kraj. 
Přečetla jsem si tam i něco o naší vesnici a vyluštila křížovku. 
Napadlo mě, že bych tajenku mohla poslat na emailovou adresu, 
co byla u křížovky. No a pak jsem na všechno zapomněla. 
Před mnoha lety, jsem posílala tajenky ještě na korespondenčním lístku, 
později jako SMS a často vyhrávala, ale o tom jsem tu už kdysi psala.
Bylo to neuvěřitelné, kolikrát jsem vyhrála,
Kdo chce může si přečíst  TADY
Ale zpět k balíčku. 
Když jsem jej otevřela byla v něm kniha o Rožnově p/R a okolí,
lázeňské oplatky, blok, propiska, šňůrka na klíče a dopis.
Dárky mě moc potěšily, vůbec jsem nedoufala, že vyhraju.
Asi zase začnu posílat tajenky ...
To bylo moje pondělí s překvapením a dokonce dvojitým.
Děkuju všem, kdo došel až na konec článku
a přeju príma den, třeba taky s překvapením, kdo ví.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

8 komentářů:

  1. To je naprostá nádhera.Opravdu je vidět,že jsou andělky dělané s láskou.Věřím,že jsi měla krásný den s dárečky☺
    Přeji krásný pátek ☺

    OdpovědětVymazat
  2. To je dnes moc krásný příspěvek od Tebe. Hned se na odkaz k té šikovné Lucii podívám.
    Já tedy moc na výhry štěstí nemám. Ale moje bývalá kolegyně v práci měla. Vyhrávala často.
    Hezký den, Libuško!
    Hanlka

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak pěkný,a dárečky krásný.Hezký víkend Libuško přeji.I Kožuškům.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libby,to jsi měla štěstí na krásné dárečky,vím,že Rožnov máš moc ráda,tak Te za Tvoji chytrost krásné odmenili.
    To Ti přeji!!!
    Ta paní dělá krásné andelicky,taky se k ní podívám.
    Kouscích se vyhrivaji na zahradě a vše Ti krásné kvete !
    Měj moc hezky Víkend i 1.maj !
    Ahojjjjj !!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, já na výhry štěstí nemám,kdysi dávno jsem na los vyhrála 50,- Kčs pro nákup v Bílé labuti. Na stránky Lucie se určitě podívám, díky za tipy na dárky 😀👍

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, andělky jsou krásné a je na nich vidět, že byly vytvořeny s láskou a se stejně tak pak i poslány dál. Věřím, že kolegyně moc potěšíš. 👍👍
    Dostat odměnu za vyluštěnou křižovku je báječné. Mně se také kdysi docela slušně dařilo. Kupovala jsem si časopis Instinkt a hned v práci luštila a odesílala tajenku. Bylo nás ze začátku asi málo, kteří si časopis kupovali. Štěstí se na mně tehdy usmívalo poměrně často. Teď také luštím, ale asi už mám vybráno.😀
    Měj hezké jarní dny. 🌷🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji ke krásnému dni! Andělky jsou úžasné :-) a výhra také. Hezký víkend - asi bude tak akorát na čtení. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za vaše komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.