středa 7. června 2023

🌞🌺Užívám si ...

Na zahradě je teď opravdu krásně.
Svěží zeleň a barvy kytek, to je balzám pro oči i duši.
V pondělí se počasí pokazilo, bylo pod mrakem.
Spadlo pár kapek, ale jenom to osvěžilo listy, jinak bylo sucho. 
Včera to samé, sluníčko bylo schované, ale nepršelo, 
takže sucho u nás pokračuje. 
Konečně jsem uklidila skřínku v pergole,
umyla nádobí a vyprala osušky k bazénu.
Brunda šla mou práci  nenápadně  zkontrolovat.
Odchází spokojená, tak jsem si oddechla.
Pohodovou středu všem návštěvám.
A moc děkuju, že jste navštívili můj blog 
a došli až na konec článku.
🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞

14 komentářů:

  1. Je za tebou vidět hodně práce a výsledek je nádherný
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, moc hezky Ti to na zahradě kvete, radost se podívat. Velmi se mi líbí pítko s ptáčkem.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, navíc koukám, že tam asi pěstujete BANÁNY! No to teda! Ale přeju vám to, banány jsou špica na české zahrádce ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, tak jsem pátrala, kde si viděla banány ... fakt ten nerozkvetlý Zimolez vypadá, jak trs banánů🥰

      Vymazat
  4. Krásné to vše kvete ,to pitko je moc hezke.Snad dnes se Ti zahrada,zalije,vždyť všude prší. MEJ KRASNOU STREDU !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni všude prší a u nás kropí, je to tak pořád. Nejhorší je, že když už začne pršet, neví kdy přestat. Zatím je sucho, spadne pár kapek na listy a konec deště🥰

      Vymazat
  5. Krásně rozkvetlá zahrada,radost pohledět...jak jinak,když je vše pod kontrolou kožušků..přeji deštíček na zalití,měj se hezky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to zásluha kožušků, kdyby mě nehonili do práce, kdo ví jak by to tu vypadalo🥰

      Vymazat
  6. Libuško, užívej krásné dny, pohoda musí být!

    OdpovědětVymazat
  7. Libušku, já tentokrát chválím nápad sušení talířů. Také sušívám na sluníčku, ale v poloze ležmo, teď to bude stojmo, že mne to nenapadlo dřív, v odkapávačích je to to samé přece. Asi to bude tím, že já takový nemám. Jak se říká: "chytrému napověz a hloupého trkni", přeji klidné dny, pokud možno podle představ - nebo skoro takové. - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, jsem ráda, že se ti můj zlepšovák líbí. Kdysi jsem to nádobí tahala domů a myla v myčce, zbytečně, není špinavé jenom za zimu zaprášené, jak si tam v pergole kožušci pořádali mejdany🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.