úterý 6. června 2023

🍴Okénko do kuchyně 426.

Polívku si dnes uvaříme kuřecí s kapáním a pažitkou.
Dále bude sýrová omáčka s těstovinami a zeleninovou oblohou.
Piškot pro Pepana. 
Má ho rád, vždycky mu ho dělávala jeho mamka.
Piškot je s dýňovou marmeládou.
A proč je marmeláda červená?
Protože jsem tam přidala i marmeládu ostružinovou
a protože Pepan dýňovou nemá rád, teda nemá ...
... nikdy ji ani neochutnal, protože to jeho mamka nedělala
 a co nedělala to nejí ani neochutná.
Tak jsem mu tam přidala malinovou příchuť a jak mu šmakovalo.
A proč piškot  jenom pro Pepana? 
Protože od té podlahy, co se dělala v kuchyni pořád něco zvelebuje.
Nějak ho to chytlo. Takže to, co jsem po něm chtěla léta, bude hotové za týden.
A opět buřtíky ...
Děkuju za váš čas strávený u mě na blogu
a přeju všem návštěvám krásné úterý.
🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴

14 komentářů:

  1. Všchno bych mohla ;-))) A pracantovi ať chutná :-) Dobré ráno

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško,zase samé dobroty.Sýrovou omáčku s těstovinami mám moc ráda,ale manžel ji nejí.S ním je to těžké.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, Pepan tu omáčku nejí s nivou, tak mu ji dělám jenom z taveného sýru. Máme to s tím jídlem s chlapami podobné🥰

      Vymazat
  3. ...a já jsem si myslela,že "to"mám doma jen já.Nevzal by do pusy hodně jídla.Dnes jede pryč,tak si uvařím špenát.Půlku pak dám do mrazáku.
    Tady mírně prší.Myslím,že to příroda ani nepoznala.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, někteří chlapi, co se týká jídla jsou zázraci a my je máme právě doma🥰

      Vymazat
  4. Dýňovka z malin, nedivím se, že Pepovi šmakuje. :-) My měli zelňačku, kuřecí křídla, buchtu Orgasmus. Buřtíky bych si dala, asi taky proto, že je mívám tak málo. Sice v troubě máme gril, ale není to ono. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc dobré věci,buďte rády děvčata,že máte pro koho vařit...dala bych si také,ale péct pro jednoho je těžké.Když upeču z poloviční dávky,tak to stejně jím celý týden.Přeji pěkné dny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, máš pravdu pro jednoho se špatně vaří a taky to tak nebaví🥰

      Vymazat
  6. Libuško to byl můj taťka, on prostě nebude jíst žádné "novoty" a tak mamka vařila pořád skoro to stejné dokola. Teď vařím pro bratra a jemu šmakuje kromě zakysané smetany úplně všechno. Ideální strávník. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, přesně jak ten můj, žádné novoty, ale co mám uvařit mi neřekne, prý si na nic nemůže vzpomenout ... to by mě kleplo, jak mi tak odpoví🥰

      Vymazat
  7. Ahoj Libuško, dala bych si buřty, letos jsme ještě neopékali, jen grilovali. Já jsem dnes vařila knedlíčkovou polévku, bramborové knedlíky plněné uzeným se zelím, pudink a bezovou limonádu, měli jsme návštěvu. Pepan jak se do toho dal, tak ať mu to vydrží. Pá Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, plněné bramborové knedlíky zbožňuju, moje nejoblíbenější jídlo. Pepana pomalu ta práce opouští, teď se věnuje bazénu, nevím co tam furt dělá, asi se dívá jak se mu napouští voda🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.