pondělí 5. června 2023

🌈Pro lepší náladu

Apoštolové pořádají párty a zvou i Ježíše,
tomu se moc nechce a říká:
"Kluci, já asi nepřijdu
 po té poslední párty jsem byl tři dny mrtvý.
🌈
Víte, které jsou nejznámější suvenýry z Ruska.
Matrjoška a vodka.
Používají se stejně, otevřeš jednu, otevřeš druhou, otevřeš ...
🌈
Turista se ptá bače: 
"Vy tu tak žijete sám, neměl jste nikdy ženu?"
"Neměl, žiju se synem a žena mi nechybí."
"A jak se jmenuje syn."
"Bééééédřich."
🌈
!POZOR!! 
nová soutěž...pošli SMS ve tvaru JDĚTE DO PRDELE na číslo 158.
 Ve výhře je pobyt na vazbě přes 48 hodin,
 převoz autem se světýlky, dva stříbrné náramky na rukou, 
profesionální série fotografií. 
Pro prvních 20 výherců jsou dodatkové výhry - relaxační výprask,
 podmínka a dozor kurátora. 
A pamatuj...KAŽDÁ SMS VYHRÁVÁ !!!
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

4 komentáře:

  1. Hned mám lepší náladu ☺
    Mějte krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libby, prima, děkuji. U nás teď prší, pokud u vás dlouho ne, za 3 dny to tam máte taky!

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.