neděle 4. června 2023

🌞💖Z Kožuškova

Tento týden bylo krásné počasí a kožušci si ho užívali.
Cvalíček jako správný povaleč, Jonášek hlídá a Bětka při tom usnula.
Bětka vždycky sedí na něčem vyšším, je totiž nejmenší.
Ranní sluníčko je bašta, ale před tím poledním se už schovávají.
Na co to ten Jonášek nakukuje?
Aha, vidí Brundu.
Tu v záhonku něco zaujalo ...
Tak na to,  se musí Brunda podívat zblízka.
Jonášek ji pořád pozoruje, čekám kdy na ní skočí.
Jonášek je tak zvědavý, že když Brunda odešla, 
šel se mrknout, co ji tam tak zaujalo.
Co myslíte, že já ...
...  ano taky jsem tam nahlídla a nenašla vůbec nic zajímavého.
Jonášek na rozhledně ...
Bětuška už se modlí, aby zapršelo.
Jak je vedro i malý stínek stačí.
U dnešního článku měla nade mnou dozor Bětuška.
Krásnou neděli
a všem návštěvníkům našeho Kožuškova děkujeme za návštěvu.
💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖

10 komentářů:

  1. Krásně a milo je v Kožuškově.Modřinka mě také kontroluje a nebo spíše nemá ráda,když sednu k počítači.Nemám na psacím stole moc místa a ona se mi prochází před klávesnicí a musím si všímat ji.
    Hezkou neděli v Kožuškově

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, oni se ke mně na počítač cpou jenom ráno, pak už je nezajímám, ale furt mi šahají na klávesnici, jednou mi obrátili displey🥰

      Vymazat
  2. Krásné dny si užíváte.
    Přeji další nádherné dny ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, byly hezké dny. Včera u nás sice slunce svítilo, ale byl doslova ledový vítr, dnes je to už zase OK.
    Hezkou neděli Tobě i kožuškům.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani a teď máme zase pořád zataženo, ale moc neprší, jenom pár kapek a dost🥰

      Vymazat
  4. Dnes se trošku ochladilo, je to vítaná změna. Hned je člověku líp a chutná mu nejen kafíčko, ale i nahlížení do vašich blogů. Přeji co nejlepší neděli s kožušky i paničkou ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, tak proto Ti to píše tak snadno a samo! Pomocnici máš!
    PS: Taky bych se šla podívat, co tam u plotu viděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, Lotty, bez kožušků bych článek nesesmolila🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.