čtvrtek 31. srpna 2023

💦💦💦Mokře

Něco na tom bude, 
někdo zapomněl posledních pár dní, zatáhnout kohoutek.
💦💦💦💦💦💦
Včera už to z deštěm bylo lepší,
zase zapršelo, ale už jenom párkrát a mírně.
V noci jsem zase slyšela, že prší, ale jenom lehce.
Klívie i vánoční kaktusy jsem už vzala domů,
Jeden už má na květ.
Kvete Vilec z těch jeho obrovských zvonků mám vždycky radost.
Doufám, že ho vyfotím i za sluníčka.
Durmeny kvetou i když prší, ty se jen tak lehce nevzdají.
Muškáty a Fuchsie mají jiný názor, čekají na lepší počasí se sluníčkem.
Salátovky okurky melou z posledního o tolik deště nestály.
Je jich tam pořád hodně, asi už je otrhám, pochybuju, že ještě porostou.
Dýně už to zabalila dávno ...
Urostla letos malá, ale to nevadí, Pepan ji stejně nejí.
Okurky nakládačky ve dvorku ještě mají hodně malých,
ty jsou na tom líp, jsou trošku pod stříškou.
Patizony v kyblíkách se drží i ta druhá vlna dozraje, bude brzy na oběd.
Už aby bylo zase sluníčko a ostružiny dozrály a nezplesnivěly,
 jak tomu často bývá.
Ještě před deštěm jsem stačila misku ostružin otrhat,
 mám je v mrazáku, až jich bude víc, udělám marmeládu.
Pnoucí růžička už je až u zamračené oblohy.
Doufejme, že se už dnes ukáže sluníčko,
 pak i fotky budou veselejší.
Děkuju, že jste se přišli podívat
a přeju príma poslední prázdninový den.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

6 komentářů:

  1. Slibují,že bude teplo.Takhle kazit dětem poslední dny prázdnin!Nevím,jak jinde.Náš vnuk je rád,že může sedět doma ☺.Počítač je nezbytný.
    Měj se Ty i Tvá rodina báječně ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Pršet nebude věčně, ještě budou teplé dny. Zatím oschnou cesty do školy a třeba začnou růst i houby. Příjemné dny přeji a opatrujte se :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluníčko se možná ukáže, ale já si vůbec netroufám jezdit do toho mokra a bláta. Rajčata už chytla plíseň a nevím, zda by jim až nyní pomohl postřik. Chtělo by to sklidit i mrkev. Jsem dost bezradná,kdy se vydat na cestu. Měla jsem v plánu dnes, ale opět k ránu pršelo a pak siholilo a zahrady byly zahalené pod lesem v husté mlze. Měj se hezky a pozdravuj kožušky.

    OdpovědětVymazat
  4. Snad se počasí ještě vylepší - pevně věřím. Ale je fakt, že už je na zahrádce znát, že podzim se prostě blíží. U nás až tolik vláhy nepadá,ale muškáty to tedy odnášejí docela dost.
    Hezký den!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkuju za milé komentáře, vážím si vašeho času🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.