pátek 1. září 2023

🍅A je po ...

... prázdninách. 
Letos to uteklo zase hodně rychle, 
ale myslím, že jak je člověk starší, tak ten čas letí rychleji.
Je třeba poséct trávu, snad se najde pár dní bez deště.
Všude samé kapičky.
Šneček si libuje v takovém vlhkém počasí.
Rajčata zrají i když nesvítí sluníčko.
Do okurků už se mi pustil i slimák.
Trhám je oranžová a na okně do druhého dne zčervenají.
Pepan si celou dobu myslel, že jsou to papriky.
Jak se jmenují nevím, dostala jsem sazeničku od kamarádky.
Na kečup ideální,
 ale mám je ráda i jako přílohu, mají hodně "masa" a málo šťávy.
Kdy v kyblíkách urostly tři cukety ani nevím,
 pozornost věnuju většinou Patizonum.
Děkuju, že jste se dnes přišli podívat
a přeju všem, kdo došel až do konce,
pohodový pátek.
🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅

6 komentářů:

  1. Prázdniny utekly nejvíce hlavně dětem.Naštěstí jdou do školy až v pondělí,tak si ještě užijí poslední dny,kdy snad bude hezky.
    Rajčat je tolik druhů a některé vůbec neznám.Já mám v lodžii od snachy černá rajčata.Už sklízím a mají trochu jinou chuť.Máš parádní úrodu.
    Měj se hezky Libuško

    OdpovědětVymazat
  2. Také koukám, že máš pěknou úrodu a ještě ti hodně květin kvete. Těm menší déšť neškodí. Užívej si září a ať se všemu u vás daří :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Foto meravigliose e orto ricco di verdure colorate!

    OdpovědětVymazat
  4. Včera u nás odpoledne chvíli zapršelo, ale pak zase trochu vysvitlo slunce a tak jsem mohla v práci na zahradě pokračovat. Už je třeba sem tam něco zlikvidovat ap. Na chviličku jsem si pak navečer sedla pod pergolu a nedá se nic dělat, už na mne sedal takový lehký podzimní chlad.
    Dnes máme slunečné ráno, tak uvidíme jaký bude den !
    Měj se hezky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes jsem jela na zahradu sbírat rajčata, okurky, sklízet půl záhonu mrkve a celer. Rajčata mi dozrávají pomalu a už chytají plíseň ještě než dozrávají. Máš pěknou úrodu. Venku to vypadá hodně podzimní.

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuju za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.