středa 20. září 2023

🌞🍂Od soboty ...

... začne podzim.
Počasí,  nám v září zatím hodně přálo.
    Včera sice v noci a ráno pršelo, 
ale stejně už to bylo zase potřeba.
🍂🍂🍂
Pomalu se připravuju, první vysazená podzimní miska,
bude stát u vchodu na schodku.
Dozrávají plody Přísavníku
Ptáčci si pošmáknou.
Na zahrádce už delší dobu vládnou Jiřiny.
Tuto Jiřinu jsem si loni kupovala, jako oranžovou s bílými konečky,
 vykvetla tehdy celá oranžová.
Letos jeden květ vypadal, tak jak měl, ostatní jsou taky jenom oranžové.
Lupinus si vzpomněl,
 že ještě vykvete jedním květem.
Příště se mrkneme, jak to vypadá v truhlíkách a květináčích.
Krásný středeční den
a všem děkuju, že jste se přišli podívat.
🌞🍂🌞🍂🌞🍂🌞🍂🌞🍂🌞🍂🌞🍂🌞🍂🌞🍂🌞🍂🌞🍂🌞

16 komentářů:

  1. Podzim už máme skoro tady.Máš nádherné jiřinky.Snad ještě pár dnů vydrží krásné počasí.
    Libby,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, má být ještě hezky. Vždycky se to na dva, tři dny pokazí a pak je zase pěkné počasí. Letos se mi září hodně líbí🥰

      Vymazat
  2. Nádherně ti pořád kvete zahrádka.Já mám sice truhlíky na parapetech,ale asi je budu muset už ostříhat a sklidit.Je mi to docela líto.
    Přeji sluníčkový den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ještě ti truhlíky nějaký čas vydrží, má být hezky🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško, já se vrhnu na podzimní truhlíky příští týden máš nádherné jiřinky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, už mám taky všechno na podzimní truhlíky koupené, jenom je vysadit, něco už mám hotové. Ale na oknech jsou kytky z léta ještě pěkné, nechám je dokud dělají parádu, však podzimní truhlíky se pak promění ve vánoční a budou tam až do jara, tak si jich ještě užijeme.🥰

      Vymazat
  4. Hai delle bellissime dalie.Ti auguro buona giornata.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olga, grazie. Mi piacciono le dalie, stanno benissimo a lungo 🥰

      Vymazat
  5. Krásné máš jiřiny. Taky jsem je kdysi měla, teď už bych musela pro ně pracně hledat místo.
    Truhlíky z přední strany domu už mám laděné do podzimu. Muškáty už nebyly vůbec hezké. Z druhé strany domu ale stále krásně kvetou.
    Pěkný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mám Jiřiny jak prales, příští rok to budu muset jinak vymyslet, taky bojuju s místem, ale už vím, že nemůžu mít na zahradě všechno🥰

      Vymazat
  6. Spěchala jsem dnes k tobě pro barvičky i zkušenosti. Jsem ráda, že je u tebe barevně a ještě máš nějaké kamarádky jiřinky pro radost. Užij si podzimu, snad bude příjemné babí léto i pro nás :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, jsem ráda, že tě baví navštěvovat můj blog, jsem za to ráda. Vypadá to, že si ještě hezkého počasí užijeme 🥰

      Vymazat
  7. Libuš,stále máš ještě krásnou kvetoucí zahradu,radost pohledět.Ať se ti daří i nadále v hezkém babím létě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Evi i ty měj príma, pohodové dny🥰

      Vymazat
  8. Máš krásnou zahrádku. A podzimní výzdoba se již chystá. Super. Tak to já už nemusím. Zazimuju pak chatu a.bude tam smutno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, ty nemusíš sázet podzimní truhlíky, jenom uklidíš zahradu a na jaře to začne nanovo🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.