úterý 19. září 2023

🍅Okénko do kuchyně 441.

Dnes si uvaříme kuřecí vývar s nudlemi.
Vepřovou kotletu na koření Giros.
 Pepan s bramborem ...
... já dojím zbytek rýže a barevných těstovin 
k tomu jablíčkový kompot.
Ke kávě o víkendu byl jogurtový koláč s tvarohem a švestkami.
K večeři rajčatový salát.
Děkuju všem, kdo přišel nahlédnout do našeho kuchyňského okénka
a přeju príma úterní den.
🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅

8 komentářů:

  1. Švestkový koláč jsem pekla v neděli.Pochutnali jsme si.Kotletky bych si moc ráda dala.Tento způsob jsem ještě nedělala.Budu to muset zkusit.
    Dnes vařit nemusím,jsem sama doma.Udělám si salát z červené řepy,vajec a zakysané smetany.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, švestky mám ráda, ale nám se neurodily, tak jsem ráda, že jsem aspoň dostala od kamarádky🥰

      Vymazat
  2. Vypadá to chutně, úterý je u tebe ve znamení papu, máš to pěkně udělané. Tak dobrou chuť i do dalších dní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Opět jsem si přišla pochutnat. Chválím to dojídání příloh. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš na dojídání jsem jenom já, vyhodit je to škoda, však to znáš🥰

      Vymazat
  4. Libuško Pepan musí být šťastnej jako blecha, že Tě má ! Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, asi tě zklamu, ale Pepan nechválí, bere to jako samozřejmost. Jeho mamka dobře vařila, on byl na to vždycky zvyklý. Mě docela zaráželo, že i když jich bylo sedm dětí, dělala dvě přílohy, aby si vybraly. Ze začátku jsem to s ním měla hodně těžké, co se týká obědů. Deset let jsem slýchávala - ale mama to děla jinak 🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.