úterý 28. listopadu 2023

🍛Okénko do kuchyně 451.

Polívku si dnes dáme gulášovou.
Po delší době sladký oběd.
Sladká rýže se skořicí.
Když je sladký oběd, tak na mls něco slaného.
Třeba šneci naslano z lístkového těsta, co říkáte?
Pohodový den 
a všem návštěvám moc děkuju, že jste se u mě zastavili na blogu.
🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛🍛

11 komentářů:

  1. Hmm, samé dobrůtky. Gulášovou polévku miluji. Sladkou rýží také můžu a šneci vypadají skvostně. Mňam. Hezký den Libuško

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, pestrá strava, ty by jsi obstála se svým jídelníčkem i zde v lázních Darkov. A to si piš,zde jsou mlsouni, ale je si z čeho vybrat,tak jako u tebe.🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, pochutnala bych si! Kaši jsem měla dnes vločkovou, polévku mám hovězí s játrovými knedlíčky. Ty šneky bych si dala taky!

    OdpovědětVymazat
  4. Sladkou rýži by si dal s chutí manžel, který miluje sladká jídla a já bych se vrhla hned na ty šneky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Budeš se divit i my dnes budeme mít gulášovou polévku a to druhé sladké. Jen to nebude rýže, ale palačinky. Od noci u nás stále padá z nebe drobný sníh, sice krajina zasněžená je, ale je to mokré a myslím, že dlouhého trvání to mít nebude.
    Klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes bych si vybrala první a poslední část z tvého menu. Ale nápad na sladkou rýži taky není marný, asi si ji taky brzy udělám.
    Přeji dobrou chuť a inspiraci, kterou nám svými příspěvky ke stravě dáváš. Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  7. U nás bude sladký oběd zítra. Jogurtové lívance s jahodovou dření a zakysanou smetanou. Jahody na mrazáku už je třeba zpracovat. Šneky bych si dala hned. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Libuško,pochutnala bych si na gulasovce a slaných šnecich, ale rýži na sladko nemusím.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  9. Libuško, rejžovou kaši miluju,a se skořicí to je nej, kakao nemusím, a kopec moučkového cukru, to si mi dnes udělala pěkný chutě. Měj se hezky. Aťka

    OdpovědětVymazat
  10. Libuško zdravím do Kožuškova, ochutnala bych u Tebe šneka. U nás hasiči pořádali zabijačkové hody, tak tam mužský zajel nakoupit a dali jsme si prejt a kroupy, mužský ještě černou polívku. Bylo to výborné, ale jak takové věci vůbec nejím, bylo mě těžko. Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju všem za milé komentáře, vážím si jich
    a jsem ráda, že u mě najdete i inspiraci😀

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.