čtvrtek 14. prosince 2023

🎄Hlásím mám napečeno ...


Pokračujeme v minulém článku ...
Fůra Bublinek, tak říkám rakvičkovému cukroví, 
protože ten původní název se mi ani trošku nelíbí
 a k vánocům se vůbec nehodí.
Naplnit Oříškové košíčky, taky jsou z lineckého těsta.
Ještě pár kousků citrónového, taky z lineckého.
Čokoládové měsíčky, dělám jenom na půl plechu,
 ale mám je moc ráda.
Kuličkování. Ano jeden den jsem měla kuličkový.
Čokoládovo-kokosové kuličky.
Rafaelo
Mandlové kuličky, ty musím schovat jsou docela pracné a hned snězené,
tak aby vydržely do vánoc.
A je na řadě zpracování bílku.
Bílkový chlebíček.
Poslední, co peču, jsou Bílkové pusinky.
Do půlky ušlehaného sněhu dám kokos a do druhé mleté ořechy.
Půlka s kokosem druhá půlka s ořechy ...
Letos je nemám vůbec pěkné, ale dobré jsou.
Tak napečeno máme, všechno je v krabicích, něco jsem už i rozdala.
Zabalit dárky a nastrojit stromeček, ale o tom zase jindy.
Mějte klidný a pohodový den
a všem návštěvám mého blogu moc děkuju.
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

18 komentářů:

  1. Já taky-už jen vánočku.Linecké jsem musela udělat podruhé."Někdo" mi to snědl.Letos nebudou žádné extra Vánoce.Před pár dny jsem upadla,odvezla mě rychlá.Už můžu říkat,že jsem praštěná. Navíc: 30.10.jsme dali do opravy pračku-ještě dnes ji nemáme.Raději ukončím "černou kroniku".
    Přeji všem krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je mi líto, že si spadla. S tou pračkou je to divné, to už je víc jak měsíc. Dávej na sebe pozor, ať už se kolem tebe dějí jenom pěkné věci😊

      Vymazat
  2. Tak nevím,proč jsem zase anonymní Eva H.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám upečíno, ale tolik druhů nemám. Jsi prostě lepší :-)
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, pořád si říkám, že tolik druhu péct nebudu a ono se to nějak nasbírá, ani nevím jak😊

      Vymazat
  4. Cukroví máte moc hezké a určitě dobré, letos už něco mám, ale udělala jsem si poznámky a příště se budu u vás inspirovat. Zkoumám to zajímavé zdobení na citrónových kolečkách a nevím, no pórek to určitě nebude :))). Přeji krásné Vánoce, Eva z Ostravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zelené zdobení je kupované, limetkové hoblinky. Ale pórkem si mě pobavila😊

      Vymazat
  5. Mám chuť na všechno........úžasné to je. Tak krásnou adventní neděli, už třetí. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Komentář na minulý článek se ztratil nebo jsem ho zapomněla odkliknout, což je asi pravděpodobnější. Libby u tebe to je jak v profi cukrárně. Tolik druhů až oči přecházejí a ta vůně, to musí být nádhera. A co teprve chuťové buňky, mana nebeská 😀🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tvůj minulý komentář byl ve spamu, už jsem ho vylovila. 😊

      Vymazat
  7. Libuško,já žasnu.Takové nádherné cukroví.Některé ani neznám.Já jsem pozadu,ale dnes budu pokračovat,zatím mám jenom tři.Je to u tebe jako v cukrárně a jak to musí vonět.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, cukroví je hezké jenom na fotkách. Nejsem žádný cukrář, taky obdivuju cukroví druhých a pak se mi to moje nelíbí😊

      Vymazat
  8. Libuško máš plno cukroví a samá krása. Čokoládové měsíčky budu taky ještě dělat, ty dělala moje babička. Jinak už mám hotovo, jen pár vosích hnízd udělám a ty měsíčky. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ano ty Měsíčky to je staré cukroví, vzpomínám si že ho dělávala mamka, když jsem byla malá.😊

      Vymazat
  9. Libuško, opět krásné. Já už mám taky upečeno, dám na blog do článku Prosinec 2023, zase nestíhám s blogem, jako loni. :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.