středa 13. prosince 2023

✨✨Už to u nás voní ...

Perníčky už máme upečené dýl, 
taky se jich už hodně snědlo, ty na vánoce nenechávám.
Jenom z půlky dávky, to stačí.
Už nedělám žádné čerty či Mikuláše a anděly, ani žádné složitější tvary.
Prostě jenom jednoduché zdobení, co se mi dělá dobře. 
Tu práci stejně nikdo neocení, 
šoupne to každý do pusy a houby ví, co tam bylo namalováno.
Takže, jenom balíčky a sněhové vločky.
Minulé pondělí jsem udělala těsta 
a nechala je přes noc odpočinout v chodbě na pračce. 
Z Lineckého těsta bude zase více druhů cukroví, jako každý rok.
Cvalíček na mě dohlížel z okna.
Když hlídá Pepan troubu, Linecké je sice tmavší, ale nevadí.
Spojené rybízovou marmeládou, je výborné.
Šlehačkové se dělá dobře, to je raz dva.
Upéct a šup s tím do krabice ...
Nadělat marcipánové ozdoby, rozpustit čokoládu a jdeme na to.
Kapky s mandlí mají mandlovou náplň.
S marcipánovou vločkou jsou s margotkovou náplní.
Oříškovo-čokoládové rohlíčky.
Počárat bílou čokoládou a uložit do krabic.
Budeme v pečení pokračovat zase zítra.
Príma středeční den
a všem návštěvám děkuju, že se přišli podívat.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

14 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, máš hezky nazdobeno, já už mám taky napeceno, příští týden ještě nějaké nepecene hlavně pro syna vosí hnízda.Krasne nasvíceno taky všude svítíme ani nemusíme rozsvěcovat světla . Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Bez vůně cukroví nejsou ani pořádné Vánoce. U vás už to voní. Co na to kožušci, taky jim cukroví voní? Hezké předvánoční dny, už se to blíží :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, kožušky cukroví nezajímá, oni tak kus masa, to jo😊

      Vymazat
  3. To šlehačkové cukroví chci udělat taky, mám z Pinterestu uložený recept. Letos peču úplně poprvé a to je mi 59, vždycky mi pekla maminka. Už mám linecké a budu pokračovat vanilkovýma rohlíčkama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, mi nikdy mamka nepekla, musela jsem sama, to jsem nikdy nezažila, abych měla cukroví na Vánoce bez práce. Tak ať se ti v tom pečení daří😊

      Vymazat
  4. Cukroví máš krásně nazdobené. Líbí se mi ty kapky- formičku mám. No ale letos už mám upečeno, takže když si vzpomenu, tak to zrealizuji za rok :-).
    Po sněhu u nás téměř ani památky :-(.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobrůtek....také svítíme, u nás je hnus - mlhy, brzo tma a bez sněhu a prší....je fajn, že máš pomocníka k ruce u nás je to rozdělené též - já peču a manžel papá - klidné adventní dny - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, Pepan mi trošku pomáhal s pečením poprvé, ale furt ho to táhlo k televizi. On je taky jenom na tu konzumaci. Taky máme hnusné počasí, tma jak v pytlu, musíme svítit i ve dne😊

      Vymazat
  6. Milá Libuško, krásné to máte :-) U nás také upečeno, moje nejoblíbenější zdobení je cik-cak, které máte na rohlíčkách. Kombinuji tmavou a bílou čokoládu, letos už i na perníčkách......... Jinak tu máme ještě dost sněhu, sýkorky si pochutnávají na slunečnicí, kosáci na jablíčkách a ostatní na směsi semínek.........Hezký adventní čas přeji z Brd. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jednou jsem zdobila i perníčky cik cak a nikdo si nevšiml, že nejsou jako jindy😊

      Vymazat
  7. U tebe je to jako ve velkopekárně, to je nádhera tolik dobrůtek. Já má upečené zatím jen vanilkového rohlíčky, ale o moc víc toho nebude ani o svátcích. Úplně cítím tu vůni, zdravím 😀🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pořád si říkám, že už to stačí a furt peču😊

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.