středa 27. prosince 2023

🎄🌟🍎Okénko do kuchyně 455. Bóžohodové

Moje okénko má tentokrát jednodenní zpoždění ...
Vánoční snídaně začíná kávou a vánočkou.
Tak jako každý rok jsme se na Boží hod sešli celá rodina u oběda.
Tradičně míváme krůtí polévku s knedlíčky a nudlemi.
Upeče se krůtí maso s plátky křupavé anglické slaniny
o tu bývá velký zájem.
Samozřejmě jsem nestihla vyfotit maso upečené v pekáči.
K tomu zelí a nesmí chybět bramborový knedlík.
K odpolední kávě cukroví, 
ale toho už má asi každý dost.
Například já jsem si nevzala vůbec.
Pohodovou, výjimečně ne úterý, ale středu
a děkuju všem, že jste přišli mrknou k nám do vánoční kuchyně.
🎄🌟🍎🎄🌟🍎🎄🌟🍎🎄🌟🍎🎄🌟🍎🎄🌟🍎🎄🌟🍎🎄

10 komentářů:

  1. Ahoj Libuško,my se u nás scházíme na Štěpána máme akorát místo krůty kachnu můj muž může cukroví pořád já ho sníst tolik co on po svátcích neprojdu dveřma.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, Pepan má taky rád cukroví, celkem všechno, co je sladké i obědy😊

      Vymazat
  2. Výborný jídelníček, jen se sbíhají sliny. Nevadí, že jsi to nedala na blog včera, potěšilo a inspirovalo mne to i dnes. Přeji hezké zbývající dny do Silvestra :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sladkého už jsem také včera ani nezobla. Nabalila jsem návštěvám a stejně zbylo hromada. Ale masíčko můžu pořád. Ta slaninová takto opečená je super. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, taky jsem hodně rozdala, nechci už žádné sladké ani vidět, ale Pepan to může furt. Opečená slaninka je dobrota, příště ji tam musím dát víc🥰

      Vymazat
  4. Taky se u nás scházíme na první svátek vánoční. Taky sladkého vůbec neubylo i když jsem hostům dala sebou domů. Zrovna před chvílí jsem si říkala, že příští Vánoce upeču sladkého ještě méně (a to jsem letos množství hodně zredukovala). V prvním týdnu nového roku cukroví dám do mrazáku- ono se časem bude hodit. V březnu mám narozeniny, takže jako když najdu.
    Hezký den, Libuško !
    Hanka
    Máme modrou oblohu a svítí slunce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky dávám cukroví na mrazák a jak během roku přijde vhod.🥰

      Vymazat
  5. My se setkáváme u nás s rodinou na druhý svátek vánoční,mám mezi svátky i narozeniny,tak se nás sejde hodně.Polévka byla také knedlíčková a druhé vepřová panenka.Opečenou slaninu miluji.
    Vnuk mě poprosil o punčový dort viděl ho u Ládi Hrušky a tak jsem pekla.Byl moc dobrý.Ještě dojídáme vánočku a mám ještě cukroví.Manžel musí vždy ke kávě něco sladkého,tak to dojí.
    Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, Pepan je taky na sladké ke kávě musí mít mlsání. Punčový dort bych si dala, musím se podívat na recept🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.