pátek 16. února 2024

🍴🍵Na únor

 Kulinářské vandrování 
aneb Putování za místními dobrotami.
Použila jsem opět kalendář s obrázky
Kamily Skopové
Zdroj: Kalendář Kulinářské vandrování 
aneb Putování za místními dobrotami
od Kamily Skopové.

🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴

6 komentářů:

  1. Dobrý nápad. Hořické trubičky miluju a Hořicemi jsem před mnoha lety prošla při jedné túře z Lázní Bělohrad. Jen nevím, jestli jsou to právě ty trubičkami pověstné Hořice. Hezký den. Dnes bude krásně slunečno a já mám na celé dopoledne rehabilitace a na závěr kadeřnici. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou i Štramberské uši, jedny jsem dostala od blogerů z jejich regionu. A pomazánku z tvarůžků - jako bych je cítila. Mívali jsme je rádi, i když všem v okolí příliš nevoněly. Ale na dědině se to tak nebere, hlavně kdy chutnají ;-)))

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásně udělané.Já opravdu nevím,jaká je tady klasika.Tady a v okolí jsou jen samé "náplavy". Další generace tady už bude doma.My staří vaříme jídla,která jsme si přivezli z domova.
    Přeji nádherný den-jaro už se snad blíží ☺ Pá Eva H.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, prima recepty. Ač nejsem kočka, zaujaly mě ty myši. 😀 Asi je vyzkouším.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, také nejsem kočka, ale ty myši mě lákají 😀😂

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za vaše komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.