sobota 17. února 2024

🌞Včerejší ...

... den byl slunečný a teplý s krásně modrou oblohou.
Vyšla jsem si na zahradu s foťákem v ruce, omrknout, co je tam nového.
 Na Zimolezu jsou už malé lístečky.
Jasně, že mi to nedalo a pustila jsem se do práce.
Ostříhala jsem všechny kytky, co tam zůstaly od podzimu.
Aspoň si ptáčci posbírali z kytek semínka.
Z Čemeřic jsem ostříhala staré listy, 
stejně už ležely na zemi a před mrazem rostlinu nechránily.
Neustále mě nenápadně sledoval Jonášek.
Pepan to suché hned popálil
 a ostříhané listy odvezl na kompost.
Na Jonáška už čekal ve vřesu Cvalíček.
Na zahradě je čím dál veseleji.
Sněženky rychle rozkvétají ...
... žlutě v trávě září Orseje.
Kvetou i malé fialové Krokusy.
Pokochala jsem se svoji prací a měla jsem toho dost.
To bude zase trvat, 
než si moje zlenivělé tělo ze zimy zvykne na práci na zahradě.
Dnes se nám počasí pokazí a bude po chuti do práce hned.
Pohodovou a klidnou sobotu
 přeju všem mým návštěvám na mém blogu
 děkuju, že jste přišli.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

8 komentářů:

  1. Libuško jsi včelička pilná. I na naší zahradě prý začínají sněženky, talovíny a krokusy....Já však chodím na rehabilitace, hlášení podává manžel. Trochu se obávám, že letos budou dělat elektriku dalším zahrádkářům a dle planů zase tvrdý zásah do našeho pozemku. Napsala jsem na ČEZ návrh změny trasy vedení kabelů a zatím nic bližšího nevím. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi pracovitá včelička ☺
    Přeji krásný a klidný den Eva H.

    OdpovědětVymazat
  3. Vida, jen vyleze sluníčko, hned jste akční a zahrada je za sucha ošetřená. Máte to tam pěkné, to se bude JARU dobře přicházet. Užívejte si pěkných dní - ono je ještě do pravého jara docela daleko. Ale každá včasná práce se počítá ;-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi pilná. Taky bych už mohla u nás na zahradě sem tam něco udělat, jenže zatím je vše takové hodně namočené a to mne odrazuje. Takže zatím jen obhlížím.
    Klidnou sobotu, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Libuško,ani se ti nedivím, že tě vytáhlo sluníčko na zahradu já to včera nestihla a dneska prší.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, jsi pilná jako včelka. Z fotek je patrné, že se jaro blíží. Ale stejně mám pocit, že zima ještě neřekla poslední slovo.
    Já zahradu jen obhlížím, včera jsem zkonstatovala, že jahody, které pěstujeme pouze v nádobách, moc dobře nevypadají. Loni jsem toho moc neudělala, pouze sadbu muškátů, která se, na rozdíl od předchozích let, moc nepovedla. Vše ostatní udělal muž. Letos to snad bude jiné.
    Měj prima dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Záslužná činnost v tom nejistém proměnlivém počasí, každý úkon je dobrý. Ty kočenky jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc děkuju za vaše komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.