úterý 6. února 2024

🍵🍴Okénko do kuchyně 461.

Polívku si dáme knedlíčkovou s tarhoňou.
Vepřová kýta na Giros s rýži a červenou řepou.
Chlebíčky pro návštěvu, bylo jich víc, ale tyto dva zbyly.
Návštěva přivezla medovou Marlenku.
Príma úterní den
a všem děkuju za vaši návštěvu.
🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴

8 komentářů:

  1. Libuško,měli jste samé dobroty.Giros jsem doma nikdy nedělala a měla bych vyzkoušet.
    Medový dort jsme si hodně kupovaly s kolegyní do práce,když jsme dostaly na něco sladkého chuť.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško,to jsou samý dobroty já bych si dala ten chlebíček vypadá nádherně.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec bych se nedala pobízet. Samá ňamka!
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych neodmítla. Včera jsem si všimla, že v Albertu mají Gyros už hotový a upravený jako dort. A připomněla jsi mi tarhoňu, dnes nemám oběd a udělám si ji s lososem. Díky za inspiraci a dobrou chuť!

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško Ahoj, Tak jste si určitě pošmákly jo úterky mám u Tebe na blogu moc ráda a ty víš určitě proč :D . Měj se moc prima a podrbkej za mě kožušky . pá

    OdpovědětVymazat
  6. Chlebíčky a medovnik, mňam, to bych si dala 😊😉

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, děláš mi chutě. 😀👍

    OdpovědětVymazat
  8. Všem děkuju za komentáře😊

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.