středa 7. února 2024

🌞Šlo na mě jaro ...

I když včera sluníčko nesvítilo, nějak na mě přišlo jaro.
Vyprala jsem prádlo, sice jsem ho ještě nesušila venku,
 byl veliký vítr určitě by uschlo, ale kdoví, kde bych ho hledala.
Prádlo skončilo doma na sušáku.
Pustila jsem se do oken. Pořád jsem ještě na nich měla sněhové vločky.
Vím, že ještě sníh určitě napadne, ale tak pozdě už mi to radost nedělá.
Stejně by hned roztál, sluníčko je už vysoko.
Vločky jsou uklizené a čekají na další Advent, 
kdy budou opět zdobit okna.
Mytí mi šlo jako po másle, byla jsem sama doma.
Dokonce i kožušci zdrhli ven, asi měli strach, že se pustím i do nich.
Na okně se mi objevil výstražný vykřičník.
Nejvyšší čas, že si se do toho pustila!
To je hned jiný výhled, přes čistá okna.
Vánoční záclony s vločkami, se už suší na dalším sušáku.
Na řadu přišly záclony s kytičkami, jarní, veselé.
Ale ještě pořád kratší, aby nevadily kožuškům.
Stromeček pod oknem stále je, 
ale už není ozdobený i žárovky jsou schované.
Je fajn, když tam stojí, nemusím aspoň zatahovat žaluzie.
Kožušci konečně mohli přijít domů,
Už jim nehrozilo žádné nebezpečí v podobě umývání a drhnutí ....
Na okně mi kvete Kolopejka
pouze jedním květem, ale mám z ní radost.
Pohodovou středu všem mým návštěvám.
Děkuju, že jste se přišli podívat, vážím si vaši návštěvy.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

13 komentářů:

  1. Taky se snažím přivolávat jaro.Nemůžu se dočkat.Včera jsem dělala hrdinku-pověsila jsem "kopretinovou" záclonu.Jenže zachytávání záclony do žabek mi dalo tak zabrat,že dnes mám problémy s nohama ☻.
    Přeji nádherný předjarní den Eva H.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, chtěla jsem mýt okna minulý týden,ale tak strašně u nás pořád fouká, že jsem to odložila,ale už by to potřebovaly tak jsem si udělala jaro alespoň doma.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, jsem ráda, že to mám na chvíli zase za sebou😊

      Vymazat
  3. Libuško zdravím, já nedělám nic, ležím v posteli s chřipkou. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, naše okna také volají, i bez vykřičníku, že by chtěla umýt. Naposledy jsem je myla koncem října před velkou operací. Tak na ně raději nekoukám. 😀 Ale je to krásný pocit, když jsou umytá a visí na nich čisté a voňavé záclony.
    Kolopejka je krásná a kožušci boží.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, je to krásný pocit, když záclony voní čistotou, ale jak člověku zdraví brání, nedá se nic dělat. Ať si zase brzy v pořádku a hlavně ať se cítíš dobře😊

      Vymazat
  5. U tebe je už JARO, aspoň čistými okny a pěknými záclonami. Taky netrpělivě vyhlížím jaro, ale mýt okna se zatím nechystám. Za 3 týdny mi sem přijdou dávat nové žaluzie, tak je umyju hlavně uvnitř a až to skončí, zbytek. Taky mám ráda čistá okna :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem zde v 5. patře ;-)))

      Vymazat
    2. Kitty, jasně okna dáš do pořádku, až budou namontované žaluzie😊

      Vymazat
  6. Libby, moje okna můžou volat jak chtějí, já dělám, že neslyším. Jsme v 5. patře, sem se nikdo dívat nebude a já, co potřebuji, tak vidím 😂😂😂 Na jaro se ale také těším, to je jasné, měj se hezky 😃😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nám od západu svítí zapadající sluníčko a to je katastrofa, jak nejsou umytá, fakt nic nevidím😊

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.