úterý 13. února 2024

🍎🍴Okénko do kuchyně 462.

Dnes si dáme k obědu uzenou polívku s kroupami.
Bramborové knedlíky plněné uzeným.
Ke kávě jsme měli Hraběnčin řez.
Děkuju za vaší úterní návštěvu
 a přeju všem krásný den.
🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎

8 komentářů:

  1. Mňam, dnes bych si dala hraběnčiny řezy. Na dnes budu mít polívku česnečku s krutonky. Nabízím! ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, já mám rozmrazené dvě kotletky-ale nevím co budu vařit .
    Přeji všem krásný den ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat
  3. Uzenou polévku budeme mít dnes taky. Připomněla jsi mi hraběnčiny řezy - už jsem je dost dlouho nedělala a přitom jsou tak dobré.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsme měli o víkendu uzenou polévku, ale kroupy jsem neměla, tak jsem zavařila pohanku. A uzené jsme si dali s bramborovou kaší a okurkem. Sakriš ale ty hraběnčiny řezy......sbíhají se mi sliny.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, také si mi připomněla hraběnčiny řezy, dělávala jsem je časti když nás byl plný dum, ted musím menší dávky, musím na ně pamatovat až bude více strávníků,pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Libuško To musela být prima bašta . Měj se moc pěkně a primovou středu pá

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc děkuju za komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.