středa 14. února 2024

🌞Sobotu ...

... jsme měli krásnou slunečnou 
a teplou na to, že je půlka února. Bylo 14°C.
Na zahradě bylo děsně mokro, protože v noci pršelo.
Ale udělaly mi radost Krokusy, už vykukují z hlíny.
Čemeřice mají spousty pupenů.
Až bude zase pěkné, teplé počasí a trochu sucho,
ostříhám staré listy a můžou dělat parádu
Primulka vykukuje.
Okrasná kapusta mi zůstala jenom jedna.
Něco si na nich pochutnalo, zůstaly z nich jenom košťály.
Sněženky se chystají taky dělat parádu.
Dokonce jsem, ke své radosti, 
uviděla i dva keříčky rozkvetlých.
Nějak se nechce vylézt z hlíny Hyacintům.
doufám, že je nic nesežralo,
 měla jsem jich za ta léta opravdu hodně a ve všech barvách.
Bazén na zahradě taky nevypadá vábně.
Čeká, až ho Pepan vyčistí, 
ale to si ještě počká nejmíň do května.
Celou dobu mě po zahradě doprovázel Jonášek.
Neděli jsme už měli, upršenou a pondělí opět slunečné, ale jenom ráno.
Pohodovou středu všem
a moc děkuju, že jste se i dnes přišli mrknout, co je u nás nového.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

8 komentářů:

  1. Všimla jsem si,že tady u vchodu kvetou sněženky.Jaro ťuká...
    Přeji krásný a klidný den všem Eva H.

    OdpovědětVymazat
  2. Zahrada už se probouzí. A já se obávám, že jsem za zimu tak zlenivěla, že se mi bude těžko šlapat do konce na naši zahradu.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bylo u nás v sobotu a včera doslova jarně. Obhlížela jsem zahradu a náznaky jara už tam taky jsou.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, krásně ti to kvete a i nakvétá a tys to v doprovodu kočičího průvodce, krásně zdokumentovala.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Libuško,tak už se zahrada začíná probouzet, včera jsem chvíli střihla na zahradě a dneska začínám vyklízet les,aby jsme mohli vysázet nové stromečky staré padly díky kůrovci.Preji krásné odpoledne.Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Libby, dozor a kontrola musí být, tentokrát měl službu Jonášek 😀😂😀

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Libby pěkně kyti pučí ze země už by rády kvetly ale je ještě dost brzo. Mráz by je asi spálil a to by byla škoda !Mě kapusty shnily Tobě zase něco sežralo. Já myslím že budu mít ztráty velké díky předešlým velkym mrazům. Už toho tolik pěstovat nebudu. Měj hezký večer a Ahoj

    OdpovědětVymazat
  8. Všem děkuju za milé komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.