úterý 27. února 2024

🍵🍴Okénko do kuchyně 464.

Polívku si dnes uvaříme česnečku s vajíčkem a kuličkami. 
Dále si uděláme ražničí ...
... s bramborem a zeleninovou oblohou.
Ke kávě byl závin s jablíčky.
Děkuju za vaši návštěvu
a všem přeju krásný den.
🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴

8 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, ražniči jsme hodně dlouho neměli já bych si u tebe moc pochutnala.U nás dnes hráškový krém,sekanou s bramborem a upeču cuketovou buchtu poslední cuketa z mrazáku Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, taky jsem ražničí dělala po delší době, máme ho rádi, ale sem tam na něj zapomenu🌺

      Vymazat
  2. Mňami mňam. Děkuji za inspiraci. Dnes jsem plánovala zahradu, už jsem byla na cestě,.když jsem si vzpomněla,.že jsem neužila léky na tlak. A účastník, který měl přijet na kole, byl ještě doma, ale nedostupný. Tak jsem se vrátila a nyní nevím, na koho mám být naštvaná. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, tak to by naštvalo i mě. Jednoznačně za to může manžel, to je jasné🌺

      Vymazat
  3. Tak jsem se inspirovala,díky za nápad a dobrou chuť..🥘🍗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsem ráda, že si u mě našla inspiraci🌺

      Vymazat
  4. Ražniči jsem už docela dlouho nedělala. Takže díky za připomenutí.
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsem ráda, že jsem ti připomněla, co máš uvařit🌺

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.