středa 28. února 2024

🌺🌞🌺Príma ...

... počasí máme, teploty trhají rekordy na to,
 že je teprve konec února. 
 Jonášek toho využívá, jak se dá.
První letošní kapičky ...
Sedmikrásky jsou ještě takové pokrčené.
Bětuška už pilně dohlíží jestli kytky lezou správně ze země.
Upozornila mě ...
... že růžová Čemeřice je skoro rozkvetlá.
Rozkvetl další keříček Bledule a malých Krokusů.
Radost mi udělaly Bledulky, že se přestěhovaly z trávníku do zahrádky.
Přišla jsem na to, když jsem odkryla chvojí z Azalky, kterou jsem loni dostala. 
První pupeny Narcisů, jsou to takové ty plné, říkám jim staré,
 protože byly první které jsme na zahradě měli, snad před 60 lety.
Už i žlutá barva na zahrádce září, postaral se o to Krokus.
Záplava Sněženek a to ještě nekvetou všechny.
Máme je po celé zahradě.
Krásný středeční den všem mým návštěvám
a děkuju, že jste se u nás zastavili a pobyli.
🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺

10 komentářů:

  1. Taky se u nás už zahrada trochu probouzí. Jen se mi tedy moc nelíbí, že na růžích není patrné jen očko, ale je toho víc, než je v tuto dobu zdrávo. Včera jsem trochu něco na zahradě udělala, ale dnes to vypadá, že budu zalezlá doma. K ránu zapršelo, nebe je hodně šedivé- prostě žádná sláva.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, růže máme letos hodně černé, budu muset hluboko stříhat, ale zatím nepučí🌺

      Vymazat
  2. Libuško, krásné fotky. 👍👍Zahrada se odívá do jarního hávu a kočičáci si pobyt venku užívají.
    Já byla včera na rodném severu, celou cestu mlha, místy by se dala krájet.
    Měj prima dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, kočičáci lítají po zahradě jak splašení, není možné je vyfotit, samé šmouhy na fotkách. Musím vždycky počkat, až se unaví🌺

      Vymazat
  3. Libby, máte opravdu už krásné jarní počasí. U nás jen mlhy a zataženo, sluníčku se moc nechce. Moc hezké fotky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, krásný byl u nás víkend i včerejšek, ale dnes už bez sluníčka🌺

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško, krásné fotky u nás pořád pod mrakem a mlha.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, dnes u nás bylo taky pod mrakem a docela foukalo🌺

      Vymazat
  5. Jaro je prostě tady. Ta záplava sněženek je super. Jako nasněženo. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.