neděle 18. února 2024

💖Z Kožuškova

Včerejší den, co se týče počasí se moc nevyvedl.
I kožušci většinu dne prospali.
Venku pršelo a když nepršelo stejně bylo mokro a to kožušci nemají rádi,
když si ucourají svůj bílý břušek. 
Cvalíčkovi se zase nelíbí, že je budím, nějakým focením.
Už má ošatku malou ...
Nakonec si spolu vlezli na svoje oblíbené křeslo 
a tam zůstali až do rána.
Cvalíček mě opět upozornil na zákaz focení ... ale já nedbám.
Na okno si hopla pro změnu Brunda.
Nic zvláštního se v kuchyni nedělo, 
tak si vlezla na židli pod stůl, tam má klid a spokojeně spala.
Bětka měla sedačku sama pro sebe.
Však se taky tak tváří.
Tady jsem pánem já!
To se to chrupká, když ji nikdo neruší.
Dnes na moje psaní měl dohlížet Jonášek, 
ale ten mi věří, dal mi svoji důvěru 
a zapíchl to hned na začátku.
Děkujeme všem, kdo se na nás přišel podívat
a přejeme krásnou a pohodovou neděli.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

7 komentářů:

  1. Krásné ráno. Zdravím všechny kožušky.Užívejte si neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt, včera byl den na spaní jako dělaný. Ale dnes to vypadá u nás zatím jinak. Nebe je modré, svítí slunce. Je vidět, že kožušci vědí, jak naložit s dnem, který není zrovna to pravé ořechové.
    Hezkou neděli všem u vás v domě !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím do Kožuškova, bez kožušků není správná neděle. Přeji všem u vás pěknou neděli ;-)))

    OdpovědětVymazat
  4. To je pohodička v Kožuškově. 👍🐱👍

    OdpovědětVymazat
  5. KOžušci vědí, kde je jim dobře a navíc se mezi sebou dohodnou, to je pohoda 😉😀

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj do kozuskova, hezké nedělní povídání Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. My všichni z Kožuškova děkujeme za milé komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.