neděle 11. února 2024

💖Z Kožuškova

Když myju podlahu, jsem ráda, když jdou kožušci ven,
ale oni se mi jak naschvál nakvartýrují vždycky domů. 
Brunda přes otevřené okno vyšla na venkovní parapet,
 tak jsem aspoň ji nechala venku, ať se nadýchá čerstvého vzduchu.
Bětka, když uviděla Brundu venku, hned ji musela provokovat.
Cvalíček tomu jenom tiše přihlížel.
Brunda se Bětky tak lekla, že hopla dolů. 
Bětka se potvora raduje, že vyhrála.
Není jak poleženíčko na parapetu, pěkně v teploučku.
"To se zdají krásné sny ...
"Vzbudili mě, umyju se ...
... mrknu trošku ven ...
... moc přes ta špinavá okna nevidím."
(Už znáte důvod, proč jsem v úterý ta okna myla.
Na příkaz naši krasavice Brundy!)
Jonášek se dnes fotit nechce ...
Stejně jsem ho zastihla ospalého ve vyvrácené krabici.
Cvalíček si dal raději šlofíka na křesle.
Tak se u nás škemrá o nášup.
Cvalíček na rozdíl od Jonáška, 
když mu kapsička k snídani nestačí, tak se dorazí granulemi.
Zase na mě dohlížela Bětuška, jako každé ráno. 
Opět usnula s čumáčkem zapíchnutým v mém županu.
Každé ráno je to stejné.
Príma nedělní den,
všem vám moc děkujeme, že jste se přišli podívat.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

14 komentářů:

  1. Přeji klidnou a krásnou neděli Eva H.

    OdpovědětVymazat
  2. Akční Kožuškov se mi zase líbil. Užijte si příjemnou neděli ;-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Máte doma veselo s kožuškama,přeji hezký víkend.😸😹

    OdpovědětVymazat
  4. Neděle s kožušky nemá chybu !
    Pohodovu neděli, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj do kozuskova,bez vašeho povídání by nebyla neděle.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnou a pohodovou neděli do Kožuškova. Posílám pohlazení. 🐱

    OdpovědětVymazat
  7. A to ještě Brunda neviděla moje okna, zatím se mi daří to umývání odkládat. Dneska je neděle a navíc prší. Freyja chodí ráda na balkon, ale teď v zimě tam dlouho nevydrží. Hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.