sobota 10. února 2024

🌹Krasavice v létě ...

... jsou fotogenické.
A nakonec pnoucí ... 

... ta roste do nebe.
Krásný a pohodový den.
Děkuju všem za vaši návštěvu u mě na blogu.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

7 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, krásné fotky růže mám moc ráda.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to prostě krasavice. Že jsou fotogenické o tom nemůže nikdo pochybovat. Taky je ráda fotím.
    Měj klidnou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné tvary a barvy, děkuji za ukázky a přeji příjemný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Už se hodně těšíš, jak vidím. i já. Růže máš krásné. Dneska je slunečný a teplý den, vůbec to nevypadá na ani ne polovinu února. Ale obávám se, že se ještě dočkáme nadílky sněhu a v dubnu budeme nadávat, že nemůžeme sít. už se mi to jeden rok stalo. krásná podívané v tomto článku. Hezkou sobotu přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, růže máš krásné. 👍👍👍
    Ty naše před lety postihla hnědá skvrnitost a nemůžeme se jí zbavit. Už jsem zkusila leccos. Loni jsem je chemicky ošetřovala několikrát a stejně spadalo listí, než jsme se vrátili koncem června z Itálie. Jednu obrovskou pnoucí jsem chtěla zmenšit, ale pak jsem nic většího dělat nemohla, tak jí muž se synem zlikvidovali. Možná dojde letos i na další. za tu chemii jsem utratila hodně peněz.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou nádherné.Mám tolik fotografií růží,když jsem měla zahradu dařilo se jim tam.Teď je obdivuji u dcery a sester na zahradě
    Hezký večer Libuško

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc děkuju za komentáře😊

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.