pátek 22. března 2024

🌞🌺Na jarní zahradě

V noci ještě sice řádí malé mrazíky, 
ale Koniklecem to nevadí, mají přece kožušek.
Ještě trošku sluníčka a pokvetou všechny.
Vedle vykukují i modré kvítky Pupkovce.
Malé Narcisy jsou okousané stejně, jako byly sněženky.
Mám radost, že mi hraboši nesežrali všechny Hyacinty,
něco mi nechali.
Do modrých se zase něco pustilo, 
 ne do cibulek, ale do květů.
Z narcisů zůstaly jenom stopky.
Zaradovala jsem se, že mi nesežrali žlutý Hyacint.
Na fotce jsem zjistila, že je taky okousaný.
Modrá Primulka se hodně rozrostla.
Ostatní barvy se mi vytratily.
Nevadí, zasadím ty, co jsem letos dostala.
Z proužkované mám radost, 
že se ji proužky ani po létech neztratily.
Fialka ve dvorku vedle ...
... Medvědího česneku.

Začíná se modrat Barvínek.
Kvete zlatý déšť, vlastně Zlatice a  
to je doba, kdy se stříhají růže.
Príma páteční den.
Všem vám děkuju za vaši návštěvu.
🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞

18 komentářů:

  1. Libuško,krásně ti zahrádka rozkvétá.Já se dnes půjdu podívat k sestře,co ji už kvete.U syna zatím nic moc.
    Měj hezký pátek i víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, už se to začíná barvit a mám z toho radost.🌞

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, krásně ti to kvete .Nám co kvete Adélka otrhá rozdává kytičky pro radost.Preji krásný pátek Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, nám kdysi pejsek nosil ke dveřím poupata růži🌞

      Vymazat
  3. Koniklec mi tedy ještě nekvete. Hyacinty ano a i narcisy začínají mít poupata těsně před květem.
    Zlatý déšť začíná teprve rozkvétat, ale letos tedy o docela dost dříve, nežli jindy. Jaro je prostě tady.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, všude v okolí už zlatý déšť kvetl jenom u nás ne, ale minulý týden se do kvetení dal taky.🌞

      Vymazat
  4. Včera jsem byla omrknout zahradu a koniklec se teprve chystá vyvést. Ale poupata už jsou. S těmi růžemi jsem to jevedela, ale ještě jsem si na stříhání netroufla.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš s těmi růžemi si to pamatuju, ještě kdysi dávno z Receptáře s Přemkem🌞

      Vymazat
  5. Jaro je tady, obešla jsi kytičky, udělala jsi dobře, zajistila barvičky i pro nás.
    V Brně už naplno kvetou Zlatice, trnky, v trávnících už fialky, v rabátkách i hyacinty. Ta vůně včera, z rozkvetlých všudypřítomných planých trnek - úplně mě to omámilo. Přeji voňavý pátek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty už jsem ve svém živlu, jak mi něco na zahradě kvete a můžu se rozdělit s vámi🌞

      Vymazat
  6. Tvoje zahrádka už zase hraje barvami, ráda se u tebe kochám, za fotky moc děkuji a přeji pěkný jarní víkend 😊😉

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, moc hezky Ti to na zahrádce kvete. Spousta barviček, radost se podívat. Vidím, že máme stejný problém . Sněženky jsem měla taky okousané , jeden narcis taky a teď hyacinty . Květy jsou okousané a včera jsem dokonce měla na jednom okousanou stopku do půlky, takže se pod vahou květu přelomil.
    Měj se krásně , přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dělají to slimáci už jim sypu granulky 🌺

      Vymazat
  8. Libuško, krásně ti to kvete a roste. 👍🌸👍Já dnes konečně začala něco na zahradě dělat a smutně zkonstatovala, že pokvete jediný narcis. V zemi jsou desítky cibulek a už druhým rokem si dávají pauzu.
    Navíc mí něco sežralo jeden ze syrských ibišků, kůra pryč, lýko vlálo ve větru. Loni jsme likvidovali buxus, kterému se říká zimostráz a nebo malebně krušpánek. Rok co rok chemie proti zavíječům nestačila.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, krušpánek nám napadl před léty obaleč, ořezali jsme ho a krásně roste dál. Ale teď ho pořád stříkám. Nám za poslední roky hodně narcisů sežrali hraboši. 🌺

      Vymazat
  9. Libuško ahoj, hezky Ti to kvete. Je to radost, viď ! Mě zase něco sežralo větší množství krokusů, což mě taky mrzí. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, hraboši jsou potvory, sežrali mi hodně tulipánů i narcisů. Dokonce i cibuli řepčíku🌺

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.