čtvrtek 21. března 2024

👩👨Koho vidíte?

Vidíte na obrázku muže nebo ženu? 

 Vaše odpověď může odhalit některé informace o vaší osobnosti a charakteru.

Pamatujte, že žádná odpověď není špatná!

Když vidíte na obrázku nejdříve ženu:

Pokud to, co jste viděli jako první, byla tvář ženy, tak vám gratulujeme. Protože se zdá, že dobře víte, jak myslet abstraktním, obecným a teoretickým způsobem. Umíte vidět celkový obraz a nemusíte zkoumat detaily. Protože se obvykle zatěžujete nemocemi, když se vás něco dotkne, je pro vás těžké zapomenou nebo něco ignorovat. I když oceňujete vybavení a pracujete velmi tvrdě, abyste si
je mohli dovolit, nepotřebujete moc, abyste byli šťastní a oceníte úsilí ostatních.

Ve vztahu s ostatními lidmi, stejně jako v lásce, nikdy neodpustíte těm, kteří vás oklamali. V životě jste charakterizování velkou šlechetností a velkorysostí, ačkoli se většinou obklopíte příliš mnoha přáteli. Když trpíte, dovolíte, aby vám bolest úplně vzala všechnu energii. Vaši sousedé a kamarádi vás cení za to, že udržujete mírnost po celou dobu a jste schopni nalézt řešení jakéhokoli problému.

Když vidíte na obrázku nejdříve muže:

Pokud jste jedním z těch, kteří viděli tvář člověka právě v tomto obrazu, máte mnoho důvodů, proč máte mít pocit štěstí. Buďme upřímní. Jste pečlivá a hodná osoba. Máte dobrou paměť a pamatujete si i ty nejvýznamnější události svého života. Sázíme na to, že vystupujete jako otevřená a extrovertní bytost a na štěstí máte 6 smysl, který vám pomáhá vyjít z problémů. Umíte poznat pravdu a rozeznat ji od lži, takže vás nikdy jednoduše neoklame.

I když optimismus a pohoda z vás přímo srčí a činí z vás dobrého člověka, stále nevěříte většině známým. Máte strach, že jste zranitelní a proto si dáváte velký pozor
na ostatní, a to i na ty nejbližší.

Zdroj:Internet

👩👨👩👨👩👨👩👨👩👨👩👨👩👨👩👨👩👨👩👨👩

7 komentářů:

  1. Tak jsem si myslela, že vidím nejprve ženu, a když jsem se pak pustila do hledání může, tak jsem našla ženu. Tedy jako první jsem vlastně našla může. 😄

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, co jsem se zase dozvěděla. Já viděla jakoby dva obličeje, ale nějak víc jsem se soustředila na muže :-). Takže asi tak .
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško, já viděla ženu.Mic zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Libby, jako první mi padl do oka muž. Každopádně je to zajímavé počtení.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Já viděla na první pohled ženu. Usilovně jsem pátrala. A viděla jsem zase jenom ženu. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju všem, co mi napsali komentář🌞

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.