úterý 19. března 2024

🍴🍎Okénko do kuchyně 467.

Polívku si uvaříme z kuřecího hřbetu
 a dáme si do ní těstovinovou rýži.
Vepřový plátek na žampiónech s rýži a červená řepa.
Pepan měl kompot, protože řepu nejí ...
O víkendu jsme měli ke kávě perník s citronovou polevou.
Děkuju všem,
 kdo dnes přišel nakouknout do mého kuchyňského okénka
a přeju krásný den.
🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎

16 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, samé dobroty.O víkendu jsem pekla na zkoušku bochanky a taky jsme si moc pochutnali.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, pořád vzpomínám, co jsme dlouho neměli, tak mě napadl perník🌞

      Vymazat
  2. Pěkné menu, ochutnala bych si od všeho. Přeji příjemné úterý s chutí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsme měli taky stejný obídek,jen místo žampionů jsem to dělala na sušených houbách.Udělala jsem k tomu taky rýži.Tuto řepu mám ráda,ale tu už nesmím,tak jsme měli okurkový salát.
    Přeji Ti,Libuško krásný den.Tady je sice mráz -3°C,ale na Moravě je určitě už nádherně. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dávám tam ještě houbové koření. Taky jsme v úterý měli mrazík.🌞

      Vymazat
  4. Zase jsem zapomněla,že jsem byla změněna na anonymku☻ Eva H.

    OdpovědětVymazat
  5. Pochutnala bych si u tebe.Manžel červenou řepu také nejí,já ji mám zase moc ráda.
    Libuško,hezké dny přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, řepu mám moc ráda, kolikrát sním plnou sklenici na posezení bez ničeho🌞

      Vymazat
  6. Já bych si to taky radši dala s tím kompotem. Já už delší dobu sháním těstovinovou rýži, ale nikde jí nemají. Krásné ráno. Jaruna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, těstovinovou rýži mají na Chuť.cz🌞

      Vymazat
  7. Perfektní menu jako vždy !
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Znovu mňam!!! Sice bych měla trošku problém se žampiony, já totiž nejím houby. Nicméně vepřové na houbách dělám, ale omáčku si servíruju přes cedník. 😀 Červenou řepu nesmím, stejně tak i spoustu dalších věcí, které jsem měla ráda. Co nadělám.
    Měj prima dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, houby taky nemám ráda, ale tu jejich chuť ano. Tak dávám k žampionům ještě houbové koření. Žampiony mi tak nevadí, jsou tvrdé, ale stejně si jich na talířek dám minimum🌞

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.