čtvrtek 11. dubna 2024

🌺Mám splněno, ...

 

... hrášek už je taky v zemi.
Teď se budeme těšit, kdy vyleze.
Včera se nám hodně ochladilo, takže jsem venku nic neděla.
Ale před tím jsem byla pilná, počasí bylo hezké a práce šla od ruky.
Uklidila jsem pergolu, Bětka mi hodně pomáhala.
Však tu její pracovní aktivitu vidíte sami.
Deky jsou vyprané, to se tu bude lenošit s knížkou v ruce.
Vynesla jsem si ze sklepa mečíky ...
Krásně jsem si je očistila a jsou připravené k sadbě,
aby mohly dělat v létě parádu a měla jsem co fotit.
Jonášek mi to v pergole pohlídá, než je nasadím.
Zatím mi uschly vyprané, staré osušky a ručníky k bazénu.
Už jsou poskládané, jenom ten bazén vyčistit a napustit novou vodu.
A pak už jenom hezké, teplé počasí ...
V pozadí Cvalíček kontroluje, jestli jsem dobře nasela hrášek ...
Bětka sice spala, ale pořád mě po očku sledovala.
Těším se až se všechny stromy zazelenají a budeme zase opékat a grilovat.
Chtělo by to popršet.
Rozdíl dvou dnu s předešlou fotkou 
a stařičká ranná jabloň je zase samý květ.
Velká třešeň je taky obalená květy.
Cvalíček se přišel pokochat.
Vidíte, že bez kožušku se neobejde nic, 
i když není zrovna neděle.
Príma čtvrtek
a všem mým návštěvám moc děkuju,
že jste se přišli podívat ke mně na blog.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

3 komentáře:

  1. Ahoj Libuško,no tos udělala kus práce.Ja už mám zasazenou kořenovou zeleninu,cibuli v pařeništi ředkvičky a salát ve skleníku osazené truhlíky s muškátama dnes zasadim taky hrask .Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, byla jsi pilná jako včelička. 👍👍 Já pracovala na zahradě od pátku, včera jsem běhala po doktorech a když jsem odpoledne dorazila domů, byla jsem úplně vyšťavená. To, co jsem chtěla udělat, je hotovo na 90%, moc toho zatím nezbývá. Potřebuju jen ostříhat a vyvázat tayberry a napikýrovat sazenice rajčat. Dnes jsme dovezli zahradní substrát, musí se vyměnit zemina v jednom záhonu, už za moc nestojí a prát tam chemii se mi fakt nechce. Snad se zítra "dokopu" k pokračování.
    Měj hezké dny 🌷

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc za komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.