pátek 12. dubna 2024

🍵🍴Na duben

  Kulinářské vandrování 

aneb Putování za místními dobrotami.

Použila jsem opět kalendář s obrázky
Kamily Skopové 
Zdroj: Kalendář Kulinářské vandrování 
aneb Putování za místními dobrotami
od Kamily Skopové.

🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴

6 komentářů:

  1. Nádhera,jsi šikulka-autorka obrázků taky ☺
    Přeji krásný den ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, tak už vím, jak se dělají a chutnají křesňáky. Na Blanensku se jim tak říkalo. Díky za recept :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško, hezké čtení, hradecké dortiky vyzkouším.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Tvému blogu jsem se o kalendáři dozvěděla a objednala si ho. Takže recepty mám k dispozici.
    Hezké páteční odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, slavné domažlické koláče, které se dělají dodnes. A v Poděbradech jsem byla včera, bohužel na polévku nedošlo. Dortíky asi vyzkouším.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.