pátek 24. května 2024

🌺Kde jsme to ...

... minule skončili?
Ano, vyjíždíme z Rožnova p/R.
Míjíme krásnou Villu Rosenaw.
Ted budou fotky z autobusu s krásně modrým nebem.
Jedeme do opravdové čisté přírody, kde "dávají lišky dobrou noc."
Teď už jedeme do velikého kopce, kde jsou jenom lesy a louky,
 sem tam, chatička nebo chaloupka.
Vyjeli jsme na vrch Soláň, kde nás už čekal další autobus
do Velkých Karlovic ...
... který nás dovezl až před dům moji kamarádky z dětství,
ta nás už vyhlížela.
Přijeli jsme akorát na oběd, ale tak to bylo naplánováno.
Pepan měl hovězí polívku s nudlemi, masem a játrovými knedlíčky. 
Měla jsem možnost dát si domácí polívku Prdelačku,
tu zbožňuju, nemívám ji často, tak jsem toho využila. 
Kamarádka mi do ní dala brambory, tak jak to mám ráda.
Byla to boží. 
Další jídlo už vyfocené nemám, nebyl čas, 
furt jsme mleli pantem a na focení jsem si ani nevzpomněla.
Vlastně mám tuto jednu fotku, jak jsme seděli venku, těsně před odjezdem.
... vytáhla jsem foťák, když šla okolo sousedka s pejskem.
Byl nádherný, takový plyšáček s hebkým kožuškem.
Druhý pejsek je od kamarádčiny sestry, která se taky přijela podívat.
Oba se jmenují Ben. Byla s nimi sranda honili se pořád dokola, furt se hledali.
Sousedka už ani na procházku jít nemusela, 
Ben byl utahaný, asi doma hned usnul.
Byla to super návštěva, dlouho z toho budu žít.
Nasmáli jsme se a zavzpomínali, bylo opravdu na co.
Pepan jenom valil oči, když nás poslouchal.
 Říkal, že si vždycky myslel, že mě zná, ale opak byl pravdou.
Večer pro nás přijela dcera se zetěm.
Domů jsme dojeli už se šeřilo, kožušci nás čekali před domem
s výčitkou v očích, že jsme je nechali celý den samé doma.
Asi jste čekali víc fotek, měla jsem to v plánu, 
chystaly jsme se na procházku, ale nakonec na to nezbyl čas.
Děkuju všem, kdo s námi cestoval z Valmezu až do Velkých Karlovic - Miloňova.
Mimochodem natáčel se tu seriál Doktor Martin, 
který se právě reprízuje na ČT.
Mějte všichni krásný den.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

8 komentářů:

  1. Užitek z výletu měli tedy všichni, přeji vám to :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký kamarádský výlet.👍😊

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško, hezký výlet u kamarádky.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Když se sejdou letité kamarádky, většinou se ani u jedné pusa nezastaví. Určitě to bylo moc milé setkání, na které budeš ještě chvíli vzpomínat. Přeji pěkný víkend, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško,setkání s milými lidmi je vždy super.🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Libby pěkná reportáž z výletu obdivuji Tvoje foto z autobusu já je mám vždy mizerné a Ty krásné ! Chtělo by to více hodin na to povídání vid. Ale přeci jste se setkaly a pokecaly to věřím že budeš dlouho vzpomínat. Pejskové moc hezcí. A krajina tam je nádherná. Měj se hezky !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak takhle to je. Já jsem si hned říkala, že ten výlet bude mít úplně jiný důvod, než túra přírodou. Měli jste to parádně naplánované i s večerním odvozem. Takové posezení je super.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.