neděle 26. května 2024

💕💕Z Kožuškova

Bětuška je pilná hned od rána.
Po snídani vyrazí na zahradu, aby zjistila, jakou práci mi dnes uloží ...
... a že mě s ní zásobuje.
Zdá se, že má jasno. Poséct pod okny, vyplet záhonek a chodník.
Je fakt, že tady na tu stranu denně nechodím a pak jsem sama překvapená
 nad množstvím plevele a trávy. 
Ale zase ten žlutý Prasetník kořenatý, či co tam tak kvete, se mi docela líbí, 
ale jasně, že si to tu nenechám vysemenit ....
Jonášek zase dospával noc pod odkvétajícími Čemeřicemi. 
Prospí vždycky celé dopoledne.
Moc se mu to moje vyrušení nelíbilo a dal mi to najevo ...
Cvalíček tráví ráno na svém letním bytě.
Ve staré mamčině špajzce je mu dobře,
 má tam klid a hlavně místo, kytky už jsou vystěhované venku.
Opět ve své psí poloze.
Tam kde je málo místa, se taky dobře odpočívá.
Brunda nejdříve z okna vysonduje, jak to venku vypadá.
Pak vyrazí na lov ...
A hajdy na konec zahrady k potoku ...
Na zelené trávě se její kožušek krásně vyjímá.
Večer se všichni vyhřívají před domem,
nabírají na noc teplo do kožuška.
Kocúři na lavičkách ...
Cvalíček má opět připomínky, jako vždycky ...
Bětka si zase opaluje svůj bílý ksichtík na schodech, 
tam to krásně hřeje...
Brunda si drhne kožušek na okně.
My všichni z Kožuškova děkujeme,
že jste se na nás přišli podívat
a přejeme všem pohodovou poslední májovou neděli.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

8 komentářů:

  1. V Kožuškově je pořád krásně.Jsou všichni kouzelní a každý kožíšek má rád něco jiného.Sluníčko ale všichni.Ať je u vás pořád hezky Libuško

    OdpovědětVymazat
  2. Kožušci i s paničkou jsou i mí - každou neděli prvně zamířím sem, abyste mě pobavili. Přeji příjemný víkend :-))

    OdpovědětVymazat
  3. A to já ráda sem chodím na kukandu.
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško zdravím, to je hezké zpravodajství od vás z Kožuškova. Posílám pozdrav, Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím do Kožuškova, sluníčko se líbí všem, také se ráda vyhřívám 😀😊

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj do kozuskova,moc hezké nedělní povídání.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Tak my jsme si to tu četli i s Michalem a úplně jsem zapomněla pozdravit. Hezký den v Kožuškově.

    OdpovědětVymazat
  8. Celičký Kožuškov děkuje za komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.