pátek 21. června 2024

🌞🌻Mám ráda ...

... letní rána,
 když vychází nad naší cestou sluníčko.
To jsem zdědila po taťkovi, ten taky vstával brzy 
a radoval se z nového dne. 
Vždycky brblal, že dlouho spíme, 
je prý škoda promarnit tak krásná rána.
Nikdy jsem to nechápala, co na tom vidí
 před pár lety jsem to teprve pochopila.
Brouzdání v ranní rose je přece taková paráda.
Když je už na zahradě, co sezobnout, tak to nemá chybu.
Kvetou brambory ...
Mají krásné květy i toho jsem si dříve nevšímala.
Dokonce se pod květem schovává vetřelec, asi tam nocoval.
Brzy budou zralá letní jablíčka ...
Hvězdička přímořská.
Kopřiva se na sluníčku začíná barvit.
Než všechno obejdu a udělám, co je třeba, sluníčko je už vysoko.
Voní levandule ...
Nádherná vůně Floxu mi připomíná prázdniny u babičky na Hukvaldech.
Růže zase moji mamku, 
ta je měla hodně ráda a všechny si vypěstovala sama.
Z takového krásného středečního rána se přes den vyklubalo 30°C.
První pořádné letošní vedro.
Taky z toho vedra byla večer bouřka s velikým větrem.
Ráno jsem sbírala vyvrácené Durmeny, ale jinak žádné škody.
 Dnes v noci začalo oficiálně léto.
Ráno byl příjemný vzduch pročištěný bouřkou.
Napadá mě Halinino: Díky za každé nové ráno ...
Všem vám moc děkuju, 
že jste se u mě zastavili na blogu 
a přeju příjemný celý den.
🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻

6 komentářů:

  1. V takovém krásném prostředí je brouzdání v rose příjemné. U nás jsem si všimla, že taky někdo brouzdá v udržovaných trávnících, přesně na takovou "stopou v trávě" jsem bádala, kdo ji udělal. Před 2 dny jsem sama viděla starou svěží paní, jak bosky kráčí trávou. Teď už tedy vím, z čeho jsou ty brouzdací stopy :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty , já to ale nebyla. Pro mě je cesta do Brna dlouhá, brouzdám jenom doma na zahradě😆

      Vymazat
  2. Taky mám ráda taková rána. A taky vidím spoustu věcí, které jsem dříve neviděla.
    Dnes bude asi pěkně teplý den. Však je přeci léto.
    Pěkný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ráda letní rána, okno mám dokořán a poslouchám, jak cvrlikají (někteří přímo řvou) ptáci. Přeju pěkný letní pátek. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná ranní procházka, kterou si já asi neužiju. Ranní ptáče totiž opravdu nejsem, ale hezké a příjemné to určitě je. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkuju, že jste mi napsali komentář, vážím si toho🌻

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.