sobota 22. června 2024

💝Narozeniny ...

... nemám sice já, ale můj blog.
Ano, už deset let tu jsem s vámi.
Šest let jsem byla na blog.cz a v roce 2020 jsem nuceně, 
tak jako hodně z vás, přešla tady, když bývalý blog skončil.
Je mi tu s vámi dobře a nikdy bych se nenadála, 
že tady budu slavit 10. narozeniny blogu.
Na blogu mám článek "Nová blogerka ..." 
ten jsem psala po půl roce blogování.
Píšu o mých začátcích tady na blogu.
Tehdy jsem se radovala z 15 000 návštěv,
teď už jste ke mně zašli i s minulým blogem přes 600 000 krát.
Vím, není to nic moc proti jiným blogům, 
kde mají návštěv několik miliónu, 
ale přesto mám velikou radost
 a jsem vděčná za každé vaše nahlédnutí a komentář.
💝
V červnu nemá narozeniny jenom můj blog, ale i náš Cvalíček.
Taky mu je 10 let.
S maminkou Brundou.
Na čerstvém vzduchu šmakuje.
TADY je o něm první zmínka na mém tehdy novém blogu. 
🐱
Pohodovou sobotu
a děkuju, že jste se u mě zastavili a pobyli.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

15 komentářů:

  1. Libuško, velká gratulace a Cvalíčkovi přeji vždy plnou mističku, je to můj oblíbenec. Chodím k Tobě každý den i když nekomentuji ráda se pokochám tvojí zahradou plnou kytiček a v neděli se těším na kožušky . Prima blogování do dalších let přeje Alča s Mackem a Micinkou

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřeji k výročí blogování. Také jsem už hodně dlouho tvojí každodenní čtenářkou, líbí se mi celý tvůj barevný a poetický blog. Do dalších roků přeji, abys svoji pohodu přenášela i dál pro nás zvědavé čtenáře :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško,moc gratuluji tvůj blog mám moc ráda a chodím sem každý den.Cvalickovi velké pohlazení.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k narozeninám Tvému blogu i Cvalíčkovi. Chodím k Tobě moc ráda. Baví mne to u Tebe.
    Měj pěknou pohodovou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, na tvůj blog chodím ráda, musím přece vědět, co se děje v Kožuškově. Přeji spoustu dalších milých příspěvků a spokojených návštěvníků, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško na tvůj blog chodím ráda, je jeden z mála, kde je každý den nový příspěvek, což je prima a obdivuji tě. Ráda si přečtu o kytičkách, líbí se mi že uvádíš i jejich názvy. Vždycky mi pobaví, jak spolu dokáží odpočívat kocourci. Ať tě blogovánī stále baví - díky. Lena

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško to je dobře, že jsi tenkrát do toho šla, já chodím jenom na tvůj a Verunčin blog a hltám každý příspěvek. Jakožto milovnice koček mám nejradši nedělní Kožuškov. Je legrační vidět Cvalíčka jako malé koťátko. Tož všechno nejlepší tobě i Cvalíčkovi. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  8. No vidíš, já prošvihla květnové třináctiny blogu :D :D.... to jsem ale máma! ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Libuško, moc Vás zdravím a gratuluji. Pěkně velký den oslavte! Jsem moc ráda, že jsem Váš blog našla, chodím sem opravdu ráda. Zdravím z Brd. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Libby také moc gratuluji k desátým narozeninám blogu.
    Ten čas letí jako bláznivý a není den abych si Tvůj blog neprohlidla.
    Je tam vždy něco pěkného a zajímavého.Kyticky kozusci a poučné povídání.Proste vždy něčím zaujme své čtenáře.
    Taky obdivuji to že píšeš každý den to už není obvykle.
    Máme Tě rádi takže Tě pořád čteme a těší nás Tvé fotky a úspěchy ve všem co děláš s láskou. MEJ KRÁSNÝ DEN !

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Libuško,na V

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Libuško Váš blog čtu každý den.Pro mě je to krásná chvilka každý večer.Hlavně v neděli,páč Kožušci.Cvalíčkovi hooodně dlouhý život a Vám hooodně radosti při psaní přeji.A děkuji.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  13. Libuško moc gratuluju k výročí blogu !!! Ať Tě blog stále baví a přináší Ti radost. Mě teda Tvůj blog baví, hodně mě připomínáš moji milovanou babičku, která měla vždycky taky navařeno, napečeno, zavařeno, zahrádku samý květ a plnou ovoce a zeleniny... Měj se moc hezky a vše nej i Cvalíčkovi, Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Libuško ahoj, asi jsem Ti spadla do spamu, podívej se, už jsem tu jednou byla a psala gratulaci... Tak ještě jednou vše nejlepší, moc ráda k Tobě nakukuju !!! Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Všem Vám moc děkuju za milé komentáře a jsem ráda, že ke mně rádi chodíte🌻

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.