úterý 18. června 2024

🍷🍴🍰Okénko do kuchyně 480.

Dnes si uvaříme vývar s kapáním.
Kotletu na žampionech s rýži a červenou řepou.
Měla jsem návštěvu, přišly kamarádky z práce, 
navštěvujeme se každý rok u jedné a střídáme se.
Letos vyšla řada na mně.
Pořádně jsem se na ně připravila ...
Rozdaly jsme si dárečky, Bětka na nás dohlížela,
vše kontrolovala a hlavně nám pořád skákala do řečí.
Kromě jiného jsem dostala hrníček s podšálkem.
Hned na druhý den jsme si posílaly fotky kávy v nových hrníčkách.
Takový jsem dostala já.
Minizákusky dovezla kamarádka, peče její sousedka.
V neděli mi dorazily fotky od kamarádek s kafíčkem v hrníčku ode mně. 
Děláme si radost každý rok,
radujeme se z dárku, když je vybalujeme.
Pak se zase smějeme z našich reakcí, že jsme jak malá děcka.
Príma úterní den 
a všem děkuju, že jste nakoukli do mého okénka.
🍴🍰🍷🍴🍰🍷🍴🍰🍷🍴🍰🍷🍴🍰🍷🍴🍰🍷

12 komentářů:

  1. Také mám taková setkání s kamarádkami z dětství.Buď jdeme do restaurace a nebo se scházíme u některé z nás.Mám to moc ráda.Připravila jsi pro ně samé dobroty a dostala hezký hrníček.Líbí se mi Bětuška,jak kontroluje obsah tašky.Hezký den Libuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, taky mám taková setkání ráda a baví mě chystat dobroty🌻

      Vymazat
  2. Skvělý oběd a skvělá trafice. Připravila jsi se výborně. Ostatně u tebe se každý cítí velmi příjemně. Ten hrníček se lžičkou se mi moc líbí. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, bylo to krásné a příjemné odpoledne🌻

      Vymazat
  3. Takové návštěvy jsou milé. Stačí malý dárek pro radost a něco do pusinek, dobrá nálada a je den jako Brno ;-))) Je to dobrý zvyk a pobyt s přáteli :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taková setkání jsou prostě bezva ! Dárek jsi dostala moc pěkný!
    Že jsi byla na návštěvu móóc dobře nachystaná, to je jasné. Se divím, že Bětka se mezi vás nevetřela ke stolu :-)).
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, Bětka pokukovala i po stole, ale ona takové věci nejí a kuřecí maso, co by ji chutnalo, tam nebylo🌻

      Vymazat
  5. Ahoj Libby pěkná setkání pořádáte to já vůbec neznám.
    Ty hrníčky jsou moc krásné a těch dobrot co jsi připravila napekla.
    Kozusci měli plno nových vjemů a Čechách viď.Mej krásný den !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, je to super, jak se sejdeme. S jinými zase chodíme někam na jídlo a tak🌻

      Vymazat
  6. Také se scházíme s kamarádkami,jsou to příjemná setkání v jinak šedivých dnech.Dárečky a pohoštění jsou moc pěkné..🍦🍰☕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to k nezaplacení mít super kamarádky, bez nich si nedovedu představit život🌻

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.