pondělí 17. června 2024

🌼Pro lepší náladu

 

Dva duchové na hřbitově se rozhodli,
 že se půjdou povozit na motorce.
Jeden už sedá na motorku a druhý mu říká: 
"Za chvíli jsem zpět."
Když se vrací nese náhrobní kameny.
"Nač to neseš?"
"A to chceš jet bez dokladů?"
🌼
Žena: "Otevřeš mi marmeládu, mi to nejde."
Muž: "A co kouzelné slovíčko?"
Žena: "Dělej ku*va, nebo se ti na ty palačinky vy*eru.
🌼
Jediná osoba, která při hádce poslouchá obě strany ...
... je sousedka od vedle.
🌼
Když bůh tvořil člověka.
Bůh: "Ještě přidám jeden malý prst na noze."
Anděl: "A na co?"
Bůh: "Kvůli nábytku."
Anděl: "Nábytku?"
Bůh: "Věř mi, bude legrace."

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

4 komentáře:

  1. Děkuji za dnešní humor. Chápu, že pán bůh měl své zkušenosti s malíčkem a chtěl je do budoucna dopřát i lidem ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. :-) :-) .-) :-) Pobavila jsem se !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední dva jsou nejlepší. Díky ta pobavení.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za vaše komentáře🌻

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.