čtvrtek 13. června 2024

💦🌞Opět ...

... nám včera ráno popršelo.
Slimáci jsou v sedmém nebi, to se jim to daří. 
Hosty jim taky chutnají, ale jenom určité druhy,
některých se ani netknou.
Spletl si cestu slizoun jeden, zapomněl odbočit ...
Ještě, že jsem v úterý vyprala prádlo.
Sice se taky párkrát zatáhlo, ale pověsila jsem na balkon na sušák,
 foukalo a brzy to uschlo.
Kdysi byl z balkonu hezký výhled, ale stromy už vyrostly ...
Jdeme zpátky z oblak na pevnou zem.
Rajčatům se daří, taky Cukety rostou,
Patizony se je snaží dohonit ...
... jenom okurkám toto střídavé počasí nesvědčí.
Toto jsou nakládačky, ale salátovky se ani nehnou, 
sotva vylezly ze země a to jsem je sela 3x.
První letošní květ Janeby
Kvamoklik
Hvozdík bradatý
Len vytrvalý
Poslední opožděná letošní Pivoňka.
Začíná rozkvétat Hrachor.
První letošní květ Ismene.
Pobleklá modrá
Klematis
Pohodový čtvrtek přeju všem mým návštěvám
a děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🌞💦🌞💦🌞💦🌞💦🌞💦🌞💦🌞💦🌞💦🌞

7 komentářů:

  1. Hmm - u vás stále prší. U nás třeba včera spadly dvě kapky. A já musím zahrádku zalévat.
    Taky mi ti hnusní slimáci ožírají tu jednu hostu. Ty druhé ne. Janeba už mi také rozkvétá. Hned je to na tom místě takové sluníčkové a já budu mít co do vázy.
    Hezký den u vás, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, zatím si na sucho nemůžu stěžovat, ale nahrává to slimákům🌻

      Vymazat
  2. Máte to doma různorodé. Můj strýc říkával, že to má být v zahradě takové, aby něco kvetlo nebo zrálo tak, aby když přijde do zahrady, měl si vždycky co ochutnat, případně procházet mezi květy. Květinově to tak máte, něco zralého přijde později :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty je fajn, když je na zahradě něco "huby", to je ta brouzdačka hned lepší🌻

      Vymazat
  3. Můj velký obdiv. Ty máš tolik kytiček, které já ani vůbec neznám. Ismen mně také konečně vykvetl. A slimáci trápí i nás.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.