pátek 14. června 2024

🌼🌞Včera ...

... jsme měli hezký den, 
sice foukal dost studený vítr, ale aspoň nepršelo.
Vyčistila jsem na zahrádce chodníčky a trochu vyplela.
Plevel roste jak vzteklý, ale okurky na to letos kašlou,
ani se jim nedivím, dnešních nočních necelých 6°C je opravdu málo.
Jonášek šel mou práci hned zkontrolovat.
Hlavní kontrolor už se řítí.
Znaleckým okem proletěla zahrádku.
To víte, že ve mně byla malá dušička, jestli s mou prací bude spokojená.
Zdá se, že jsou oba spokojeni, oddechla jsem si.
Mám ráda večerní sluníčko.
Dokonce i vítr se utišil, bylo příjemně.
Černooká Zuzana mi dělá radost.
Dnes to bylo docela kožuškové, 
ale nebojte se, budou i v neděli.
Mějte pohodový pátek
a moc děkuju, že jste se zastavili u mě na blogu.
🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼

6 komentářů:

  1. Ráda jsem se zastavila a podívala se na zkulturněnou část zahrady a kvetoucí květiny. Na okurky to počasí není. Dřív jsem si pěstovala okurky ze semene, po vysazení často i pod kryty "seděly" dlouho než přišlo teplo. Slyším to odevšad - ranní chladna citlivým rostlinkám nesvědčí. Však ony se v příštích teplech rozrostou :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, doufám, že se stane zázrak a okurky se pustí růstu a kvetení🌻

      Vymazat
  2. Je fakt, že ten plevel je odolný všemu. Ať je vedro, sucho, mokro - pořád z té země leze a leze.
    U nás včera dopoledne trochu zapršelo, dnes svítí slunce, ale velké teplo zatím není.
    Když vidím u Tebe černuchu, tak mám vztek, že jsem na ni zase letos zapomněla. Byla doba, kdy jsem ji taky na zahrádce měla.
    Klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, černucha se mi semení sama, mám ji už pár let🌻

      Vymazat
  3. Máš krásně vyčištěnou zahradu. Každý den něco a je to radost. Já nechám 2 hodiny na cestě a za tu dobu máš posezení i iklizeno i s vypitým kafíčkem a uváděných obědem. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, máš to složité s dojížděním na zahradu, přijdeš tam unavená už jenom z cesty do kopce🌻

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.