pátek 28. června 2024

💦Včera ráno jsem ...

... vyrazila na lov.
Nebojte se, byl to lov beze zbraní.
Po večerní bouřce bylo všechno samá kapička.
Nešla nám ve středu od rána až do tří hodin elektrika,
tak přišla na řadu zahrada. 
Vyplela jsem hlavní zahrádku ...
Minulý týden vyčištěné chodníčky, by to už potřebovaly znovu.
Oběd jsem měla uvařený předem, jenom jsem ho ohřála na plynovém vařiči, 
ten máme koupený pro tyto účely, když nejde elektrika.
Měli jsme Segetínský guláš ...
Pepan s knedlíkem ...
Dlouho jsem neohřívala knedlíky nad parou,
ohřívám je v sáčku v mikrovlnce. Ale to právě nešlo.
Místo knedlíku, jsem si dala chleba.
Po obědě jsem si šla do pergoly luštit křížovky
 a po odpočinku jsem ještě vyplela záhonek po hrášku.
Poslední zbytky hrášku, kuličky už jsou tak na polívku.
Príma páteční den všem mým návštěvám
a děkuju za váš čas, strávený u mě na blogu.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

5 komentářů:

  1. U nás pršelo včera,bylo to potřeba,ale nic bouřlivého.
    Kapičky máš překrásné.Segedin s manželem milujeme.Asi ho brzy udělám.
    Hezký den Libuško

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, líbí se mi poslední snímek - osvěžovna pro ptáčky. Ozvláštněná kopretinami. umíš zkrášlit zahradu jednoduchými prostředky. Díky za náhled na zahradu s květy se zrcátky kapek :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ještě kapičky nefotila. A Ty máš krásně povedené fotky. Včera u nás trochu chvíli hřmělo,pak spadlo pár kapek a bylo po všem. Dnes je takové polojasno, co se z toho během dne vyvrbí, uvidíme.
    Klidný pátek, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kapičky,povedly se...🌿🌹

    OdpovědětVymazat
  5. Protože v Krhové nešla elektrika, na zahradu jsme nejeli. 😄Jeli jsme až dnes a jelikož jsem šla dříve domů malém jsem zmokla. V Ķhové liják a hřmeni, ve městě sluníčko. Pěkně máš zahrádku opatřeno a moc krásné kapičkové fotky.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.