sobota 29. června 2024

🌞🌼Ze všeho trošku

I deště je potřeba ...
To je potom na zahrádce radost pohledět, jak se všechno vytahuje.
Okurky nakládačky rostou před očima ...
... cukety už se taky rýsují.
Rajčata v kyblíkách na zahradě už červenají.

Ve dvorku pod stříškou nejsou taky moc pozadu.
Právě se vrátily od holiče, jsou na krátko.
Dvě Tornáda, dvě šišatá Maur a dvě hruštičky.
V našich hmyzích hotelech je živo.
Někteří rekreanti už dokonce odletěli
a nechali za sebou otevřené dveře.
Tady někdo vykukuje z okna ...
Co je toto ... někdo na nás vystrkuje pruhovaný zadek.
Zlatěnka fialová už asi hodinu vybírá pokoj a nemůže si vybrat.
Vypadá to tak, že už si vybrala, konečně.
Juky mám na pěti místech a všechny kvetou,
 jedna má dokonce čtyři květy.

Tak jsem se ze všech Juk neradovala dlouho, 
včera přišla opět taková rychlá bouřka s obrovským větrem, ten den už druhá.
Trvala sice jenom chviličku, ale nebylo to vůbec příjemné. 
Přes staré okno nám tekla do pokojíku voda, déšť mlátil do oken. 
Kožušci z toho byli vykulení, ještě že stačili doletět domů. 
Za chvilku svítilo sluníčko, jako by se nic nestalo.
Hned jsem vyšla ven a chudák Juka, 
která byla na nejlepším místě a opravdu zdobila,
ležela zlomená na zemi.
Dala jsem ji aspoň do kýble s vodou, ať dokvete ...
Sluníčko svítilo, jako by ani žádná bouřka nebyla.
Pohodovou sobotu 
a děkuju, že jste se přišli podívat.
🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞

4 komentáře:

  1. Škoda každého zničeného květu, této zřejmě zbyl ještě jeden pěkný květ. Deštík ano, ničící bouřka huš huš! Aspoň máte zalito :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první mne chytla těsně před zastávkou, tak jsem se schovala, měla jsem strach o manžela jel na kole domů s kýblem angreštu. Naštěstí prý ujel a trochu ho to smrnclo kousek od domu. Té juký je škoda, ale dobře, že se nestalo nic horšího. Právě jsem se vrátila z procházky, je tam strašné vedro a dusno. Zase se odpoledne asi nějaká bouřka přivalí.

    OdpovědětVymazat
  3. Na déšť čekáme.Připravila jsi moc pěknou reportáž o všem.Líbí se mi hmyzí hotel.Mám na balkoně takový malý,ale pořád bez návštěvníků.Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libuško, krásné fotky u nás pořád neprší včera spadlo pár kapek, čekáme na déšť,aby doprsely nádrže na zalévání.Preji krásný večer a už se těším na zítřejší kozuskove povídání Iveta

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.