neděle 2. června 2024

💖Z Kožuškova

Dnes jsem se ujala psaní zase já, Bětuška.
Přemýšlela jsem, že paničku vylákám ven
a pustím se do toho.
Když fotila pivoňky, pořád mě vyháněla.
Prý ji kazím fotky, no chápete to?
Moje místečko pod smrkem, už tam mám zase vyležený důlek.
Cvalíček se nudil ...
Pak mě zahlídl a ....
... začal mě honit po zahradě. 
Řvala jsem jak tygr, jako vždycky.
Nakonec jsem se mu schovala do vožíčku.
Panička si v něm vozí věci po zahradě ...
Cvalí říkal, že se mnou není žádná sranda, 
že jenom řvu, jak není po mém.
Jony má dnes službu na zahrádce.
Ještě překontrolovat zahradu ...
... mrknout na to z dálky ...
a jde se dospávat noc.
V pergole ve starém košíku je to paráda.
Brunda po procházce zahradou ...
... si lebedí v pelíšku pod lávkou v jídelně.
Nějak mě to psaní unavilo,
není to žádná sranda.
Rozloučení nechám na paničce, to snad zvládne.
Tak Bětka mi tu zase úřadovala, ale nevadí.
Třeba jí to tu někdy předám napořád.
Mějte krásnou neděli 
a my všichni děkujeme za vaši milou návštěvu.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

10 komentářů:

  1. Nedělní zpravodajství z Kožuškova je vždycky OK.
    Máš to Libuško, dobře zařízené. Příspěvek nemusíš psát, kontrola zahrady je taky každodenní. Prostě je u vás o zábavu s kožušky postaráno.
    Klidnou pohodovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Právě jsem se s Michalem nechali zlákat k procházce po zahradě v Kožuškov Beruška je moc šikovná, že umí tak hezky všechno představit. Přejeme vám všem hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, doufám, že mě odsud Bětka nevytlačí úplně🌺

      Vymazat
  3. Ahoj do kozuskova, také přeji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško klidně to Bětušce můžeš přenechat, když se tak osvědčila. A ta poslední fotka je boží, zátiší s Bětuškou, kytičkami a ptáčkem 🐦 Hezký zbytek neděle. Jaruna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, Bětuška ví, kam si sednout, aby ji to slušelo🌺

      Vymazat
  5. Libby, máš to dobře zařízené a Bětuška je móc šikovná, pá 😀

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.