neděle 30. června 2024

🍉Z Kožuškova

Brunda si lebedí na okně, ta vydrží veliké horko.
Čí pak to tady čouhají "kopýtka"?
Cvalíček už ráno hledá stínek.
Jonášek se šel umýt pod  stůl.
Přišel se mě zeptat, jestli si může za mnou vyskočit na lavičku.
Jeho přítomnost mě vždycky potěší, tak jako všech kožušků.
Bětuška zkouší, jestli mám zalito.
Jonášek čekal u plotu na Tomiho ...
... ten za ním za chvíli přiklusal. 
No Tomi, co to je, to se dělá kámošovi? Fuj!
Brunda si jde nenápadně najít príma místečko pro odpolední siestu.
Krásnou neděli, bude asi zase horká.
Příští týden se zchladíme, aspoň tak nám to předpovídají meteorologové.
Začínají prázdniny zase bude doma veseleji 
a víc vaření pro hladové krky.  To mám moc ráda, 
jak je nás plná chalupa.
Všem děkuju, že jste přišli i dnes do Kožuškova.
🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

3 komentáře:

  1. Jak ten týden uteče. Než se člověk naději je tu neděle a s ním Kožuškov. Jo,jo bude zase pěkné teplíčko.
    Už to je znát.
    Měj klidnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Potěšila jsem se s tvými kočičkami. "Naše" Mazlinka akorát zkontroluje misky a odejde. Šedá už není, je mi po ní smutno. Ta vydržela ležet pod keřem ve stínku a pozorovat nás při práci nebo s námi i pokecala a odcházela až jsme odcházeli i my. Kolikrát seděla na trávníku a my jsme ji mávali. Když jsem odpočívala v křesílku, lehla si k mým nohám a spokojené jsme byly obě. Mazlinka má poraněnou nohu, už tolik nekulhá, ale má na zadní noze nějakou ránu. Nedá si to prohlédnout. Určitě měla koťata, ale kam se poděla, nevím. Měj hezkou neděli nebo spíše odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj do kozuskova,moc hezké povídání a fotky.Preji krásný večer u nás konečně prší.Iveta

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.