pátek 12. července 2024

🌞🌺Léto je v ...

... plném proudu.

Léto přišlo do kraje,

louka plná květů je.

Všechno kvete, všechno zraje,

na louce si čmelák hraje.

Bručí, bzučí, poletuje,

přitom volá: „léto tu je“.

autor: Josef Lada, zdroj: Velký rodinný kalendář, 1941

🌞

Je léto jak má být, teploty kolem 30°.
Pro nás starší je to sice docela únavné,
ale léto je léto.
Na zahrádce je barevno a veselo.
Letos je u nás spousta motýlů a bzučení včelek.
Včera brzy ráno po nočním krátkém deštíku, 
vlastně i bouřce, ale ta nebyla přímo u nás,
bylo venku docela fajn. 
Sluníčko se dralo ven z mraků, šlo mu to těžko.
Doma bylo šílené horko, ani otevřené dveře a okna nepomohly, nešlo vyvětrat.
Vždycky se těším na ranní čerstvý vzduch, včera se nekonal.
Přes den bylo opět 30°C.
Jsou prázdniny, takže na sečení mám zdatného pomocníka
 a kupodivu ho to baví i když je z paneláku.
Všude voní floxy a to jsou ty správné prázdniny.

A ještě kytka od kamarádky.
Príma pátek
a všem děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺

6 komentářů:

  1. Léto je v plném proudu a je to krása,tvoje zahrada je krásně rozkvetlá a září všemi barvami.
    Libuško,hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký den, Libuško. U vás je to jako v květinovém ráji. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Je radost podívat se k Tobě na zahrádku. Já jsem se včera plížila s foťákem za motýly. Podařily se mi akorát dvě fotky. Už už jsem to chtěla zmáčknout a .....uletěli.
    Přes den bylo taky u nás teplo, v podvečer se to zatáhlo a zapršelo. Zatím si to naše zahrada libuje. Všude pršelo a tady u nás téměř ne.
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. tvoje zahrádka je adeptem do soutěže o nejhezčí zahrádku. Kdysi bývaly soutěže o nejhezčí balkón. V horkách dnech se jistě rácháte v bazénu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Letošní léto je teda jedna velká katastrofa. U nás pořád prší, takže nic moc. Těšila jsem se, jak se budeme koupat v bazénu a zatím jsme v něm moc krát nebyli. Maximálně jet někam k moři. Pořád straší, že budou tropy a extrémní vedra, tak jsme si vloni koupili klimatizaci a rolety den a noc v systému KOMPLET , aby nám dovnitř nesvítilo slunce a letos jsme klimatizaci nepustili ještě ani jednou.

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuju za komentáře🌻

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.