úterý 2. července 2024

🍺Okénko do kuchyně 482.

Polívku si uvaříme kuřecí s mušličkami.
Dlouho jsme neměli kuřecí placičky s bramborem a ledovým salátem.
Papouškův řez jsme taky dlouho neměli, 
ale opravdu už pár let.
Na osvěžení meloun, ten nesmí chybět.
Druhou půlku, šup zpět do ledničky na příští den.
A ještě první letošní kompot z letních jablíček.
Děkuju za nakouknutí do okénka
a přeju všem krásný den.
🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

7 komentářů:

  1. Zdravím, všechno vypadá velmi chutně.Ty placičky děláš z mletého kuřecího masa? No ptám se proto, že jsem kuřecí nikdy neměla a je to zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, recept mám od Verunky https://veruneeecka.blogspot.com/2016/01/kureci-livance.html

      Vymazat
    2. Placičky mám též od Verunky a dělám je místo klasických řízků, jsou moc dobré. Jaruna

      Vymazat
  2. Obídek dobrý. Kompot z letních jablek u nás asi nebude. Na stromě je jablek pár ještě ne zralých. Zda se do nich nezakousne někdo jiný, se teprve uvidí.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Papouškův řez bych zakousla hned a placičky si vyhledám u Verunky, pá 😉🌞

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou samé dobroty, hned bych si dala všechno. Díky za inspiraci. Hezké dny přeju Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško ahoj, u Tebe bych si pochutnala... Já jsem dnes vařila gulášovou polívku a vepřové pečené maso se špenátem a bramborem. Včera jsem upekla tvarohovou bábovku, vlastně dvě. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.